opret mysql database, hvordan?

Tags:    php

Jeg er lidt af en n00b til mysql og har stadig ikke fattet hvordan man opretter den database jeg har noget php server og en eller anden mysql... skal man have noget bestemt? og hvordan opretter man en database?

~UniChaos

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er lidt af en n00b til mysql og har stadig ikke fattet hvordan man opretter den database jeg har noget php server og en eller anden mysql... skal man have noget bestemt? og hvordan opretter man en database?

~UniChaos

det nemmeste ville nok være at bruge phpmyadmin

----------------------------------------------------------------------

Hvor finder jeg det henne?
Er det gratis?

altså!.. hvis det er til brug på apache server, så er det gratis og kan hentes på www.phpmyadmin.net, det er blot en masse php filer som ligges i din htdocs mappe.. hvis du har et wehotel, så udbyder de sikkert også phpmyadmin til dig :)
// Ultragames @ xpunkweb.dk

prøv lige og fortæl mig hvilken udbyder du har så kan jeg da se på det ellers så burde du kigge grunddigt efter hos din udbyder der må stå et sted opret database hvis du ikke allerrede har fået en oprettet ved din oprettelse af domæne hos din udbyder men ellers jah så er phpmyadmin nok det letteste at bruge jeg vil gerne hjælpe dig med det ellers

det nemmeste ville nok være at bruge phpmyadmin

-------------------------------------------------------------------------

Hvor finder jeg det henne?
Er det gratis?

~UniChaos

Hvis du har fået svar på din post så vær venlig at lukke den.

-----------------------------------------------------------------------------

»»Mark S. Johansen

t