include af PEAR-class

Tags:    php

Hvordan includer jeg en PEAR-class ?

Har prøvet med:
Fold kodeboks ind/udKode 

Men den nægter at finde filen..

Det er forsøgt på PHP v 4.3.4 - hvor der ifølge deres doc's burde være PEAR installeret..

Jeg går udfra HTML klasserne er std.

Nogen forslag til hvad der er galt ?

[Redigeret d. 24/11-03 20:10:58 af ZiuiX]

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Warning: main(HTML/Table.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/hotels/1go/ziu/html/pear/index.php on line 3

Fatal error: main(): Failed opening required 'HTML/Table.php' (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /var/www/hotels/1go/ziu/html/pear/index.php on line 3

Umiddelbart ser det ud som om, at du linker til en side, der ikke er der. -> Prøv at oprette alle sider (bare tomme docs).

Jeg har selv samme fejl på sider jeg ikke har oprettet endnu!!

MVH
Jeppe

Det ser rigtigt nok ud (jf http://pear.php.net/manual/en/package.html.html-table.intro.php ).

Prøv at paste fejlmeddelelse...

mikl-dk | mikl@mikl.dk

Warning: main(HTML/Table.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/hotels/1go/ziu/html/pear/index.php on line 3

Fatal error: main(): Failed opening required 'HTML/Table.php' (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /var/www/hotels/1go/ziu/html/pear/index.php on line 3

Har du prøvet med andre cases (lowercase eks.)?
----------------------
http://phphacker.dk - the hacking does the difference

Hvis du har fået svar på din post så vær venlig at lukke den.

-----------------------------------------------------------------------------

»»Mark S. Johansen

t