Et mysql-løkke-tabel-design problem

Tags:    php

Indlæg senest redigeret d. 13.05.2009 01:19 af Bruger #3530
6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej, Jeg så det her problem med en onlineusers side hvor det hele virker bortset fra mit design og udskriften :/ Mit problem er at jeg GODT kan udskrive X antal tables med hver online user, men det ser dumt ud så jeg vil hellere have én table med X antal rows. Nu er mit problem så at jeg ikke kan stoppe echo'et og hente infoen fra databasen og så genoptage echo'et med udskriften bryde echo'et igen for at stoppe løkken, for så endelig at lukke tabellen. Jeg ved det lyder mystisk men jeg håber at noget kode vil kunne hjælpe lidt :)
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber I kan hjælpe mig :)
// Kasper
»kaspertech.dk

[Redigeret d. 17/10-03 15:54:40 af KasperTech]

er ikke sikker på hvad du mener men prøv:

Fold kodeboks ind/udKode 

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET

Hej, Jeg så det her problem med en onlineusers side hvor det hele virker bortset fra mit design og udskriften :/ Mit problem er at jeg GODT kan udskrive X antal tables med hver online user, men det ser dumt ud så jeg vil hellere have én table med X antal rows. Nu er mit problem så at jeg ikke kan stoppe echo'et og hente infoen fra databasen og så genoptage echo'et med udskriften bryde echo'et igen for at stoppe løkken, for så endelig at lukke tabellen. Jeg ved det lyder mystisk men jeg håber at noget kode vil kunne hjælpe lidt :)
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber I kan hjælpe mig :)
// Kasper
»kaspertech.dk

[Redigeret d. 17/10-03 15:54:40 af KasperTech]

Det nemmeste er at "hoppe" ud af dit php scope ("?>") og skrive den almindelige html for der efter at "hoppe" tilbage.
Her er et eks:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har ændret i din kode så den bruger ovenstående metode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber det hjælper
/Michael

[Redigeret d. 18/10-03 22:42:11 af Michael Skovslund]

er ikke sikker på hvad du mener men prøv:

Fold kodeboks ind/udKode 

Nej vil ikke virke da det skal være i et echo ellers bliver kun den første tabel lavet og resten bliver tolket som vrøvl

// Kasper
»http://kaspertech.dk

Ked af at sige det men jeg forstår ikke hvad du mener... har du ikke siden online så jeg lige kan se hvad du mener ???

Indlæg senest redigeret d. 13.05.2009 01:20 af Bruger #3530
t