Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
En slags underskrift indsamling
Tags:
php
Bruger #3712
@ 05.09.03 15:15
0
Hej
Jeg søger en meget simpel gæstebog ligende ting, som jeg skal bruge til en slags underskrift indsamling.
Det skal være så man kan skrive sit navn, hvilken by man bor i og en lille kommentar.
I toppen skal der være en plads til at jeg kan skrive noget, og i bunden skal der være en formular til at man kan skrive sig på.
Der må også gerne være lavet så der kommer et billede ud for hver person og ellers bare et flot design som er så hurtigt som muligt at loade.
Hvis det er muligt, må der meget gerne være en slags login så man kan komme ind og slette spam og den slags pis. Det skal være uden mysql.
Hvis der er nogen der gider lave det til mig, vil jeg være meget glad. Eller hvis i kender et sted man kan finde et færdig lavet et må i også meget gerne skrive.
På forhånd tak!
ps. jeg kan godt finde ud af lidt php, så jeg kan godt selv rette lidt i det.
2
svar postet i denne tråd vises herunder
1
indlæg har modtaget i alt
3
Sorter efter dato
3
Bruger #4302
@ 08.09.03 18:30
52
det med spam kan du ungå ved at underskriften bliver registred med iåén samtidig så vis iå allerede er der bliver undreskreiften ikke sat ind du kan også gøre det om vendt så den gamle blive opdatered med den nye kun et hjælpe bud til dine spams
0
Bruger #3750
@ 05.09.03 18:03
161
Hvor har du tænkt dig at gemme informationerne hvis du ikke vil bruge MySQL, i en tekst fil eller hvad. Ville være meget hurtigere med MySQL
Glad for flash...? Så tjek lige Flash gruppen, her på udvikleren --->
http://www.flash.udvikleren.dk
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler
Tilføj til dine favorit tags
Fjern fra dine favorit tags