php safemode

Tags:    php

Hej

Jeg har forsøgt at sætte mine sider op hos b-one. Jeg kan dog ikke loade nogen sider, får blot en hvid side uden indhold. Har fået at vide det skyldes php safemode, som dres servere skulle køre i. hvad vil det sige?

mvh

Klaus

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hay
Kender ikke noget til det. Men prøv at lave en file der indeholder
<? phpinfo();
?>
og kald den index.php og se om den vil vise noget.
Blot et hint. Har aldrig hørt om det andet, men det kan jo godt være der findes sådan noget.

Best Regaards from
Janus S. Andersen

P.s Her sklulle du gerne kunne se hvordan PHP er opsat. Det bliver vist som en HTML - side...

* Life is a dream in a programmers heaven *

Hej

Jeg har forsøgt at sætte mine sider op hos b-one. Jeg kan dog ikke loade nogen sider, får blot en hvid side uden indhold. Har fået at vide det skyldes php safemode, som dres servere skulle køre i. hvad vil det sige?

mvh

Klaus

Så vidt jeg ved er det noget din host laver så man ikke kan køre scripts som skader serveren eller de andre hjemmesider

User
Bruger #368 @ 13.09.03 16:17
Nu når vi snakker om B-one, så kan jeg fortælle at jeg kan ikke så mine sessions til at virke hos dem. Min kode er helt rigtigt, men den virker alligevel ikke. B-one siger at det må være mig der har skrivet noget forkert, men jeg har fået en ven til at kigge på det og han sagde god for det.
Jeg prøvede desuden med en simpel test.
en sider med:
<?
session_start();
$_SESSION['test']='test tekst';
?>

og en anden med:
<?
echo $_SESSION['test'];
?>

men det virkede heller ikke...
Er det muligt at jeg skal ud i noget $HTTP_SESSION['test']?

mvh. Magnus Boye - www.acker.dk

Nu når vi snakker om B-one, så kan jeg fortælle at jeg kan ikke så mine sessions til at virke hos dem. Min kode er helt rigtigt, men den virker alligevel ikke. B-one siger at det må være mig der har skrivet noget forkert, men jeg har fået en ven til at kigge på det og han sagde god for det.
Jeg prøvede desuden med en simpel test.
en sider med:
<?
session_start();
$_SESSION['test']='test tekst';
?>

og en anden med:
<?
echo $_SESSION['test'];
?>

men det virkede heller ikke...
Er det muligt at jeg skal ud i noget $HTTP_SESSION['test']?

mvh. Magnus Boye - www.acker.dk

prøv noget lignende det her fx:

$_SESSION['bruger_id'] = $row['id']; <--- hvis jeg fx bruger session sådan, så virker det da ivhertfald på min b-one host

t