Haiii jeg vil nu sider jeg og ska ha fixe noget !!! jeg er ved at lave en clan site til min clan hi hi og ja det er squ nice nok men nu er jeg kommet i det problem ! jeg ska ha postet noget data ud bestem fra databsen kan lige skrive hvad mine tabler heder
id
fullname
years
city
rank
maps
guns
og jeg vil slf gerne ha dem poste ud efter ID ! dvs at jeg fx connecter til databasen og så hivder jeg dataen kun ud fro den ID som jeg vil ha ! fx vis jeg nu har 10 members vil jeg kunne trække ID 5 ud ! eller måske ID 7 alt efter vilken member brugen ser på ! håber i kan hjælpe mig med det her lille problem
vis i kan bliver jeg squ maget glad
Btw. husk lige at smid hele coden fordi er jo stadig NewBi til PHP
EndZonE
du kan bruge det her jeg har lavet, du kan nok godt selv finde ud af hvordan det virker
<table width="100%">
<?
$result = mysql_query("select * from cs_members");
while ($row = mysql_fetch_array($result)) {
?>
<?
if($member == $row["id"]){
?>
<tr><th bgcolor="#9CA6B5" colspan="2"><a href="?site=show_member&member=<?echo $row["id"];?>"><font face="Verdana" size="1"><? echo $row["nick"]; ?></a></th></tr>
<tr>
<td width="50%"><font face="Verdana" size="1">Primary Weapon:</td>
<td width="50%"><font face="Verdana" size="1">
<? echo $row["priweap"]; ?>
</td>
</tr>
<tr><td><font face="Verdana" size="1">Secondary Weapon:</td><td><font face="Verdana" size="1"><? echo $row["seceap"]; ?></td></tr>
<tr><td><font face="Verdana" size="1">Primary Weapon:</td><td><font face="Verdana" size="1"><? echo $row["priweap"]; ?></td></tr>
<tr><td><font face="Verdana" size="1">Alder:</td><td><font face="Verdana" size="1"><? echo $row["alder"]; ?></td></tr>
<tr><td><font face="Verdana" size="1">Quote:</td><td><font face="Verdana" size="1"><? echo $row["quote"]; ?></td></tr>
<tr><td><font face="Verdana" size="1">Tidligere Claner:</td><td><font face="Verdana" size="1"><? echo $row["clans"]; ?></td></tr>
<?
}
else{
?>
<tr><th bgcolor="#9CA6B5" colspan="2"><a href="?site=show_member&member=<?echo $row["id"];?>"><font face="Verdana" size="1"><? echo $row["nick"]; ?></a></th></tr>
<?
}
}
?>
</table>
----------------------------------
refuge.dk - Per Nielsen