hjælp med et rette system

Tags:    php

hej..

jeg har et lille problem med denne her kode den gider ikke update min tabel.
håber i kan finde fejlen for jeg er total lost ham der laved den til mig engang kan ikke finde fejlen kan i ??? på forhånd tak for hjælpen
Fold kodeboks ind/udKode 

10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
den retter ikke oplysningerne

dette er actionm.php men vis det kan lade sig gører vil jeg gerne have så det hele er på 1 side på forhånd tak!!
Fold kodeboks ind/udKode 

Der mangler det komma efter det første felt i dit query... efter GX_nick ='$gx_nick'

sætter de to filer sammen til een plus 2 andre opdateringer: mysql_error() er efter queryen. Og: der tjekkes kun om en form er sendt i stedet for om en form er sendt ved at trykke på send-knappen
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvad går der galt?
Hvordan ser actionm.php ud?

den retter ikke oplysningerne

dette er actionm.php men vis det kan lade sig gører vil jeg gerne have så det hele er på 1 side på forhånd tak!!
Fold kodeboks ind/udKode 

[Redigeret d. 19/08-03 22:16:03 af Mark S. Johansen]

Det var desværer ikke det der var galdt men kan det værer fordi der er nogle ting der ikke er nævnt i den update ?? de ting er jov heller ikke på den side hvor det er med input ???

du mangler et feldt i din form hvor du sender gx_id. Din funktion vil kun opdatere brugere der ikke har noget id

kan jeg ikke lige få jeg til at rette pass og bruger med XXXXXX ??
på forhånd takker ;)

det virker stadig ikke du kan se hvordan jeg har sat den sammen her

Fold kodeboks ind/udKode 

[Redigeret d. 19/08-03 22:37:17 af Mark S. Johansen]

jeg har vist problemer med at forstå dig. hvad virker ikke? hvad har du sat sammen?

Jeg har lidt overskuelighedsproblemer med din kode. Når jeg ikke kan se hele dit system, er det svært at vide hvor du har dine variabler fra. Prøv at bruge $_GET, $_POST og $_COOKIE. Det gør det nemmere for andre at forstå din kode og gør at den kan køre på alle php-servere. Brug også kolonnernes navne i stedet for tal når du henter data ud fra mysql. (Og så er der nogle steder hvor du bruger lidt mange tabs)

kan jeg ikke lige få jeg til at rette pass og bruger med XXXXXX ??
på forhånd takker ;)

det virker stadig ikke du kan se hvordan jeg har sat den sammen her

Fold kodeboks ind/udKode 

[Redigeret d. 19/08-03 22:37:17 af Mark S. Johansen]

det gør ikke noget jeg prøver at arbejder lidt med den selv men vis det er jeg får problem må jeg så godt maile til dig om hjælp ??

ok

t