Port Problem.

Tags:    php

Jeg har et problem. Jeg har lavet en kode til en serverliste til CS servere. Den virkede fint, men nu har min webhotel udbyder lukket en del porte, pågrund af hacker angreb.
Man sender en query til en cs server i port 27015 (Næsten altid).

Så er spørgsmålene :
Bliver info'en sendt tilbage igennem den samme port ?
Kan man selv bestemme hvilken port den skal sende info'en tilbage igennem (For 27015 er ikke en port min udbyder har åben. Men derimod 58000) ?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Seep Out

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har et problem. Jeg har lavet en kode til en serverliste til CS servere. Den virkede fint, men nu har min webhotel udbyder lukket en del porte, pågrund af hacker angreb.
Man sender en query til en cs server i port 27015 (Næsten altid).

Så er spørgsmålene :
Bliver info'en sendt tilbage igennem den samme port ?
Kan man selv bestemme hvilken port den skal sende info'en tilbage igennem (For 27015 er ikke en port min udbyder har åben. Men derimod 58000) ?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Seep Out

Hey.
På denne side er der svar på dine spørgsmål. http://server.counter-strike.net/server.php
og på denne. http://tx3.us.unitedadmins.com/
det skal lige siges at der på den sidste side sker opdateringer lige nu, så vent med at besøge den.
Der skulle være alle de svar du søger, men hvis ikke så spørg igen :)
Linvale
- Hvis du tror, du er ved at blive sindssyg, må du være helt normal, for en sindssyg tvivler aldrig på sin fornuft.

Jeg kan ikke finde det jeg søger der.
Det jeg skal bruge er enkelt. Når jeg laver en query til en server, skal jeg selv bestemme hvilken port den skal sende dataen tilbage igennem ??

Kan dette lade sig gøre ???

Seep Out

Jeg kan ikke finde det jeg søger der.
Det jeg skal bruge er enkelt. Når jeg laver en query til en server, skal jeg selv bestemme hvilken port den skal sende dataen tilbage igennem ??

Kan dette lade sig gøre ???

Seep Out

Prøv med port 23

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

t