Flere "mysql con. i en" ??

Tags:    php

Heysa Udviklere...

Ehm...
det er sådan at jeg har en side der meget gerne skulle ligne et forum ;D, men der er en "mellem-station" i koden, eller en side, (index -> topic-query -> indlæg's query).
Og det er så "Topic-query", jeg skal have lidt hjælp til.

Den side er enormt lang tid om at loade, og det er så den eneste, så var jeg spurgte på #PHP.dk på Qnet, og en svarede:
>> snoob_> hvis der en løkke i koden kunne det godt tænke sig <<

Nu er det såadn at jeg har tre...

koden ser ca. sådan ud (query.php):
(Den er måske lidt indviklet, men ka ik finde en måde at vise den på uden hele designet :/)
http://www.snoob.dk/help/query.htm

Hilsen snoob_

[Redigeret d. 20/06-03 22:46:46 af snoob]

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kører $query = mysql_query("SELECT * FROM f_svar"); mange gange og det tager tid.

lav i stedet en ny kolonne i f_indlaeg hvor du skriver hvor mange svar der er. Når der oprettes et nyt emne sættes kolonnen til 0 og når der gives et nyt svar, hæves værdien med 1.

Du kører $query = mysql_query("SELECT * FROM f_svar"); mange gange og det tager tid.

lav i stedet en ny kolonne i f_indlaeg hvor du skriver hvor mange svar der er. Når der oprettes et nyt emne sættes kolonnen til 0 og når der gives et nyt svar, hæves værdien med 1.

Hey...

sorry jeg var lang tid om at svarer,
Jeg kikkede på dit svar, men jeg kunne ikke rigtigt finde det du skrev jeg skulle "lede" efter.
Senere fik jeg opklaret sagen, og fjernede <?'erne, der var så mange der ik skulle bruger :/

//Krille

[Redigeret d. 26/07-03 23:26:36 af Krille]

t