Vurdering af site

Tags:    php

Hejsa allesammen jeg vil gerne give jer nogle nemme UP så jeg vil gerne høre jeres mening om min hjemmeside www.appololight.dk , jeg vil gerne høre om indholdet er tilstrækkelig og om designet er fint nok. Giv evt. forslag om hvad jeg kan gøre for at få en bedre site. om der mangler noget på sitet, giv helst en begrundelse til kritik samt ros.

//~Bluedrop~ www.appololight.dk

4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at lave dine border om til 0, så man ikke kan se dem, det vil se pænere ud.
Og så er jeg ikke så glad for baggunden på cellen hvor banneret er.
Måske kunne du lave banneret om, til at fylde hele siden.
Men det er smags sag
I menu punktet Chat, er højre menuen længere nede end venstre menuen. Det ser heller ikke så godt ud.
Jeg synes dit indhold er udmærket, og jeg kan bestemt godt lide punktet mysterier.

Med Venlig Hilsen: CHadi
http://chadi.h4f.dk

Daws.

Øhhhhhmmm,, den er okay sat op. Men jeg synes du måske skulle prøve at få det til at passe lidt mere sammen.

Dvs. Find nogle andre faver fx.

Den er måske lidt kedelig at kigge på,, men den er okay sat op.!

Hejsa allesammen jeg vil gerne give jer nogle nemme UP så jeg vil gerne høre jeres mening om min hjemmeside www.appololight.dk , jeg vil gerne høre om indholdet er tilstrækkelig og om designet er fint nok. Giv evt. forslag om hvad jeg kan gøre for at få en bedre site. om der mangler noget på sitet, giv helst en begrundelse til kritik samt ros.

RIS & ANBEFALINGER:

Sæt border til 0.

Sæt menu-skriftstørrelsen til 10pt, så får du et ensartet layout.

Skod kopieringen af menutabellen i højre side, det ser påtaget ud.

Drop den kursive tekst i bunden af siden, det ser malplaceret ud.

Hvis du absolut vil bruge borders, sæt dem til 1 så du får et mere "trendy look"

Top-logocellen synes jeg burde have en baggrund så billedet går sømløst ind; kopier en 100% høj, 1 pixel bred stribe fra hver side og split det op i 3 celler.

For guds skyld, det logo skal ikke være animeret. Det ser både grimt og uprofessionelt ud.

Brug shadows, og lignende under tabellerne (evt. black->white fade) - det giver et ekstra "nøk" opad.

ROS:

Det er en meget anvendelig side med klare farver. Ekstremt nem at bruge og vil være egnet til handicappede børn/unge :)

Daws.

Øhhhhhmmm,, den er okay sat op. Men jeg synes du måske skulle prøve at få det til at passe lidt mere sammen.

Dvs. Find nogle andre faver fx.

Den er måske lidt kedelig at kigge på,, men den er okay sat op.!

Hej Kristian

kunne du foreslå nogle farver jeg kunne vælge for at få det til at se bedre ud :-) ??

t