Fejl i mysql query'en

Tags:    php

Jeg er nu igang med at lave et forum, og nu er jeg kommet til det punkt hvor man skal kunne klikke på et link, og se hele det indsatte "spørgsmål".

Men den siger at der er fejl i mysql query'en.

Det ser sådan ud:
vis_indlaeg.php?id=id

<?
if (isset($_GET['id'])) {
$connection = mysql_connect("localhost","","");
mysql_select_db("", $connection);

$query = mysql_query("SELECT * FROM f_indlaeg WHERE id='". $_GET['Indlaeg'] ."'"); //Jeg tror det er her fejlen ligger, men jeg kan ikke finde den
while ( $row = mysql_fetch_array($query)) { //her siger den fejlen er.
echo (" <br><div align=\\"center\\">
<center>
<table border=\\"1\\" cellpadding=\\"0\\" cellspacing=\\"0\\" style=\\"border-collapse: collapse\\" bordercolor=\\"#111111\\" width=\\"95%\\" height=\\"1\\" id=\\"AutoNumber1\\">
<tr>
<td width=\\"100%\\" height=\\"20\\" background=\\"f_back.jpg\\"><font face=\\"Verdana\\" size=\\"2\\"><b>$row

</b> - Lavet den: $row[dato]</td>");
}
} else {
echo " Ingen nyheds id sat";
}
?>

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
i query'en skriver du $_GET['Indlaeg'], men du kalder din variabel id, mån ikke det er fejlen

adam

Køb en zebra - og kald den plet

Den burde vel se sådan her ud: (Har fjernet ' ' da vi arbejder med tal, og for det andet som beskrevet ovenfor rettet det til id

Fold kodeboks ind/udKode 

---
Hilsen Anders

[Redigeret d. 06/06-03 22:33:13 af Anders (r0x3r)]

i query'en skriver du $_GET['Indlaeg'], men du kalder din variabel id, mån ikke det er fejlen

adam

Køb en zebra - og kald den plet

Har rettet det tak for hjælpen

Så luk tråden

Så luk tråden

Fortæl fortæl

Så luk tråden
Fortæl fortæl

Du skal dele de 50 points ud til dem du mener der har fortjent dem, ville tro det er nederst på siden det gøres:) Ellers ville der jo ikke være noget smart ved points :P
---
Hilsen Anders

Så luk tråden
Fortæl fortæl

Du skal dele de 50 points ud til dem du mener der har fortjent dem, ville tro det er nederst på siden det gøres:) Ellers ville der jo ikke være noget smart ved points :P
---
Hilsen Anders

Oej...
EHm... Men det skulle være gjort... :/

Oej...
EHm... Men det skulle være gjort... :/

Nu er den værtigfaldet lukket :)

---
Hilsen Anders

t