Accept link og reject link

Tags:    php

Hey

jeg er har lavet mig en counter-strike,quake3 og unreal turnament server liste og jeg har lavet en add funktion til den, den adder så i en mysql db som har felterne
id
type
ip
port
status

type er valgt pr nr så nr 1 er cs og 2 er q3 og 3 er ut og så status hvis status er 0 så er den ikke accepteret hvis den er 1 så er den accepteret der er standart self 0, men jeg vil så lave en accept server en side for sig, hvor den henter alle servere med status = 0 og så skal der være et link til at kunne acceptere og rejecte serverne havde tænkt mig at linket til at acceptere skulle være sådan her ?p=aserver&id=<serverens id nr>&status=accept og ?p=aserver&id=<serverens id nr>&status=reject når man rejecter så sletter den serveren, intet prob at lave men det er mere accept link hvorn skal jeg lave det ? har udtræk mangler kun lige det sidste

PLZ HELP

<---//----------------------------->
Simon Karberg
mail: zyxep@delicate-designs.dk
url: http://bibi-products.dk/zyxep
<-----------------------------//--->

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
så er det fixet, kan se du har fået det op på din side

hey, skriv til mig på icq, jeg er på din liste eller burdte være med #104028474

//refuge

Den 03-06-03 01:01 skrev zyxep følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
 Hey

jeg er har lavet mig en counter-strike,quake3 og unreal turnament server liste og jeg har lavet en add funktion til den, den adder så i en mysql db som har felterne
id
type
ip
port
status

type er valgt pr nr så nr 1 er cs og 2 er q3 og 3 er ut og så status hvis status er 0 så er den ikke accepteret hvis den er 1 så er den accepteret der er standart self 0, men jeg vil så lave en accept server en side for sig, hvor den henter alle servere med status = 0 og så skal der være et link til at kunne acceptere og rejecte serverne havde tænkt mig at linket til at acceptere skulle være sådan her ?p=aserver&id=<serverens id nr>&status=accept og ?p=aserver&id=<serverens id nr>&status=reject når man rejecter så sletter den serveren, intet prob at lave men det er mere accept link hvorn skal jeg lave det ? har udtræk mangler kun lige det sidste

PLZ HELP

<---//----------------------------->
Simon Karberg
mail: zyxep@delicate-designs.dk
url: http://bibi-products.dk/zyxep
<-----------------------------//--->
-----------------------------------------------------------------------------

----------------------------------
refuge.dk - Per Nielsen

[Redigeret d. 03/06-03 07:56:24 af Per Nielsen]

t