Hej
Jeg har læst en artikel men kan ikke få min sessions til at virke. Jeg har fundet save_path stedet i php.ini men jeg kan ikke finde ud af at vælge mappen. Jeg har lavet mappen C:\\sessions men hvis jeg ændrer min save_path til det giver den mig en masse fejl.
Eks:
Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp\\sess_44219124b8b45876aa6001114fba650f, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in c:\\apache\\apache\\htdocs\\admin\\test.php on line 2
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at c:\\apache\\apache\\htdocs\\admin\\test.php:2) in c:\\apache\\apache\\htdocs\\admin\\test.php on line 2
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at c:\\apache\\apache\\htdocs\\admin\\test.php:2) in c:\\apache\\apache\\htdocs\\admin\\test.php on line 2
Session er smart
Warning: Unknown(): open(/tmp\\sess_44219124b8b45876aa6001114fba650f, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in Unknown on line 0
Warning: Unknown(): Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0
Hvad skal jeg gøre
please hjælp mig. Det ville gøre 10 mennesker meget gladere da vi skal have lavet et login system i php
På forhånd tak!
//Webwizard