Simpel password console - program

Tags:    c++

Hej jeg er helt ny til C/C++ men skal bruge et lille program som jeg ikke helt kan få til at funke i Batch.. Så jeg vil prøve lykken med C++ og håbe at det får mig til at komme lidt i gang med det =)

Jeg ved ikke om det er sådan man spørger om det.... men er der ikke en der vil lave en lille kode der gør følgende:

viser noget tekst, fx "Hvad er koden?" og lige nedenunder skal man skrive koden. Det behøver ikke at være med stjerner, men hvis det er muligt og let at gøre så må det selvfølgelig gerne det (ellers helt ligemeget).

Hvis koden så er rigtig, skal den så lave en tom fil, eller et eller andet så den kan se at man har skrevet koden rigtigt, og gøre følgende: omdøb en fil, åbn filen, og når filen slutter (wait?) så skal den omdøbes tilbage igen..
Det skal så gøres hver gang man åbner filen efter at man har skrevet koden én gang, hvis i forstår, altså en slags "aktiverings-program" på en måde :D

Hvis koden så bliver skrevet forkert, skal der så stå noget tekst, og så kan man trykke på en tast for at komme tilbage hvor man skriver koden.... nogenlunde simpelt skulle jeg tro.. :)

Ja det virker lidt langt ude, men det er altså den kode jeg skal bruge, jeg håber i forstår hvad det er jeg mener..
Filen behøver ikke at være krypteret eller noget, ved godt at man sikkert kan se det med en hex editor og alt muligt men fuck det..det er mest noget jeg skal bruge til at lave gas med nogle så..:)
Jeg ved ikke om 150 points er nok, jeg vil med glæde give nogle flere.. og ENDNU flere hvis den kan være færdig inden i morgen (fredag d. 5. nov. 2004)..
Den skal kunne compiles med Dev-C++ / mingw

Den skal osse kunne køre under Win2K uden admin.rettigheder (burde ikke være noget problem..?)

På forhånd tak..

[Redigeret d. 04/11-04 16:31:12 af Grille]

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Dette program gemmer ikke nogen fil (ser lige om det kan lade sig gøre). men det opfylder de andre krav..

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvorfor alt det ballade med filen??
Hvis det ikke er nødvendgt kan jeg godt lave noget..

[Redigeret d. 04/11-04 17:09:18 af Rasmus Hamberg]

Hvorfor alt det ballade med filen??
Hvis det ikke er nødvendgt kan jeg godt lave noget..

[Redigeret d. 04/11-04 17:09:18 af Rasmus Hamberg]

ballade..? Hva mener du?

Men bare kom med det :D

Nåårh..det..! Det er fordi at jeg skal bruge det til at lave lidt gas med en..
Bare drop det, det kan jeg spørge en anden om. bare lav det du kan af den :D

t