Del tags fra tagwall lavet med txt filer

Tags:    php

Hej
jeg har hjulpet en med at få en simpel tagwall op, men hvordan kan jeg slette et tag fra den txt fil der bliver brugt til tags??[Redigeret d. 26/03-03 17:20:45 af Mathias Jakobsen]

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej
jeg har hjulpet en med at få en simpel tagwall op, men hvordan kan jeg slette et tag fra den txt fil der bliver brugt til tags??

Du kunne bare hente .txt filen ned, og slette det tag der skulle slettes. Derefter uploader du bare .txt filen igen, og tagget er væk.

.MortenJ // m]

Prøv at forklare det lidt bedre - evt. et eksempel???

mikl-dk | ICQ: 159096501 | MSN: mikl@mikl.dk

Hej
jeg har hjulpet en med at få en simpel tagwall op, men hvordan kan jeg slette et tag fra den txt fil der bliver brugt til tags??[Redigeret d. 26/03-03 17:20:45 af Mathias Jakobsen]

ups, glemte at sige at det skal være muligt fra hjemmesiden at fjerne et tag fra txt filen.

Det skal være sådan at man logger ind ved hjælp af noget php/mysql ting og man så kan fjerne et tag hvis ikke det er noget man vil have liggende på siden lidt som censur på f.eks http://www.thestrike.dk/se.php?id=504 kommentar #9

Skal det laves med mysql eller er det muligt med txt filer ??[Redigeret d. 27/03-03 15:28:15 af Mathias Jakobsen]

Lige meget jeg smider det over i mysql i stedet for det er nemmere

t