Mail system...

Tags:    php

Hey! Jeg er igang med at lave et mail liste... altså et nyhedsbrev man kan tilmelde sig til....

Jeg har lavet tilmelding....

Alle mail adresserne bliver sat ind i mysql... i en tabel med en kolone der hedder email.... hvor alle adresserne så ligger.....

Mit problem er så hvordan jeg sender en mail til alle på listen...?
(Det ska sendes via en form på min side)

Jeg kennder godt php mail funktion... og jeg tænkte på om man kunne sætte den ind i array... men kan mysql klare det... hvis der nu er mange på ens liste???

Håber i fatter hva jeg mener...

Mvh

Aksel[Redigeret d. 01/03-03 19:47:08 af Aksel]

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey! Jeg er igang med at lave et mail liste... altså et nyhedsbrev man kan tilmelde sig til....

Alle mail adresserne bliver sat ind i mysql... i en tabel med en kolone der hedder email.... hvor alle adresserne så ligger.....

Jeg kennder godt php mail funktion... og jeg tænkte på om man kunne sætte den ind i array... men kan mysql klare det... hvis der nu er mange på ens liste???

Mvh

Aksel[Redigeret d. 01/03-03 19:47:08 af Aksel]

JEG VIL SVARE! :-)

Hent alle emailsne ud fra db'en og kør noget alla:
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber at du kan bruge det...

Mvh
Kaare

Jeg kennder godt php mail funktion... og jeg tænkte på om man kunne sætte den ind i array... men mysql klare det... hvis der nu er mange på ens liste???

Mvh

Aksel

Det lyder som et fedt system der.... Hvis du for det lavet færdig og for det til og funke, vil du så ikke sende en kopi af det ? (Undskyld det ikke er et svar på dit spørgsmål)

// Kidd
#Kidd.dk @ Quakenet
Http://www.kidd.dk

Hey! Jo hvis jeg får det til at virke ordenligt så ska jeg nok....

t