Session

Tags:    php

Jeg har nogle problmere med sesion!

jeg for flg. fejl meddelser hvorfor?

<pre>
Warning: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php:9) in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php on line 25

Warning: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php:9) in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php on line 25

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php:9) in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php on line 27
</pre>

Min kode ser sådan her ud

<pre>
<?
session_start();
if(!$_SESSION['logein'] == "yes") {//Hvis brugeren ikke er logget in
header("Location: http://localhost/media/login.php");//Sender brugeren videre
exit; //Sørger for at resten af koden, ikke bliver udført
}
include("kon.php");

?>
</pre>

jeg har læst artikle session her på udvikleren dk.

mvh.
Thomas Christensen
På forhånd tak

1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har nogle problmere med sesion!

jeg for flg. fejl meddelser hvorfor?

<pre>
Warning: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php:9) in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php on line 25

Warning: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php:9) in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php on line 25

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php:9) in C:\\Programmer\\Apache Group\\Apache\\htdocs/media/konto.php on line 27
</pre>

Min kode ser sådan her ud

<pre>
<?
session_start();
if(!$_SESSION['logein'] == "yes") {//Hvis brugeren ikke er logget in
header("Location: http://localhost/media/login.php");//Sender brugeren videre
exit; //Sørger for at resten af koden, ikke bliver udført
}
include("kon.php");

?>
</pre>

jeg har læst artikle session her på udvikleren dk.

mvh.
Thomas Christensen
På forhånd tak

Hvor i din kode er php koden??
Hvis den ikke kommer før <html>-taget kommer der en fejlmeddelelse om at headers er sat. Så hvis din php kode ikke er i toppen af din kode, så ryk dem der op.
Håber det hjælper

Køb en zebra - og kald den plet

t