Billede upload giver mig problemer

Tags:    php

Hej jeg er ved at lave en side der blandt andet skal indeholde en upload funktionalitet. Jeg før følgende fejl

Warning: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 11321 is not allowed to access / owned by uid 0 in /customers/mitdomæne.dk/mitdomæne.dk/httpd.www/modtagfil.php on line 13

Jeg flytter filen fra tmp direktorie med denne linie
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvad kan skyldes denne fejl? Jeg vil bare have at det virker, i princippet er jeg ligeglad med om løsningen er pæn eller ej, bare det virker
(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvad kan skyldes denne fejl? Jeg vil bare have at det virker, i princippet er jeg ligeglad med om løsningen er pæn eller ej, bare det virker

Du forsøger at skrive til et dir kaldet Billeder, som ligger i roden på webserveren. Altså filsystemets rod, og ikke roden af det dir dine sider ligger på. Du skal enten skrive den fulde sti, eller prøve med "./billeder". Derudover vil jeg tro at dir'et skal ejes af den bruger som webserveren kører som, når du kører i safe mode.

/data

Hej jeg er ved at lave en side der blandt andet skal indeholde en upload funktionalitet. Jeg før følgende fejl

Warning: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 11321 is not allowed to access / owned by uid 0 in /customers/mitdomæne.dk/mitdomæne.dk/httpd.www/modtagfil.php on line 13

Jeg flytter filen fra tmp direktorie med denne linie
Fold kodeboks ind/udKode 

Serveren kører i Safe Mode, "SAFE MODE Restriction in effect",

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Er der en måde jeg kan komme uden om den SAFE MODE eller skal jeg have fat i min webudbyder?
Hvis der findes en workaround til det, hvordan??

t