Slet fra database via browser!

Tags:    php

Hej!
Jeg har en database med nogle navne i, og de skal gerne kunne slettes uden at gå ind i min phpmyadmin (siden er ikke til mig selv, og derfor skal dem jeg laver den til ikke have adgang til min mysql-database).
Jeg har et link der ser således ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Min slet.php kan ses på www.ralum.dk/nordicelajts/mysql/slet.phps

Nogen der kan fortælle mig hvorfor browseren siger "Parse error: parse error, unexpected '{' in /web/www.ralum.dk/nordicelajts/mysql/slet.php on line 4" ?!

På forhånd tak for hjælpen!

---------------
www.ralum.dk // ralum@ralum.dk

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er ingen feil i den koden der som skal gi den feilmeldingen, derfor må feilen ligge i en av de funksjonene dine;
aabn_forbindelse_og_vaelgdb();
sql_spoerg($sql);
luk_forbindelse();

Ta en titt i de kodene, der ligger nok feilen :)

Mvh AG

Lav ern version af "mysql_funk.php" uden din database informationer og lav en phps version for den, så kan vi se hvad der sker i den og finde fejlen.[Redigeret d. 11/02-03 10:53:02 af Jonatan Hertel]

Ok... her er mysql_funk.php-koden: www.ralum.dk/nordicelajts/mysql/mysql_funk.phps

Siden er også brugt der hvor jeg henter membersinfo frem, der hvor members tilføjes etc, så den burde virke, men hvis kan finde en fejl der ville det være super :)

på forhånd tak

---------------

Ok... her er mysql_funk.php-koden: www.ralum.dk/nordicelajts/mysql/mysql_funk.phps

Siden er også brugt der hvor jeg henter membersinfo frem, der hvor members tilføjes etc, så den burde virke, men hvis kan finde en fejl der ville det være super :)

på forhånd tak

---------------

Hvornår i mysql_funk.php connecter den.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Den connecter vel i slet.php, der hvor jeg kalder aabn_forbindelse_og_vaelgdb funktionen?!

Det er i hvert fald den funktion der skal connecte!

---------------

Never mind, jeg har fundet ud af det nu..

Funktionen der kaldes til (aabn_forbindelse_og_vaelgdb) hedder aabn_forbindelse_og_vaelg_db

---------------

t