Tagwall med forklaring

Tags:    php

Hej derude!

Jeg er helt ny i PHP programmering, men vil gerne begynde at lære det.
Jeg kunne godt tænke mig at indsætte en tagwall på min hjemmeside, men jeg ved bare ikke hvordan det gøres. Jeg har prøvet at downloade nogle tagwall-kildekoder, men jeg ved ikke hvad jeg skal rette i koden for at de virker.

Så hvis nogen kender et meget nemt og enkelt tagwall script og gider skrive en forklaring på hvad som skal rettes for at det fungerer, så vil jeg blive utrolig glad!

Hvis det har nogen interesse, så skal den på et tidspunkt indsættes på www.anamia.dk

Mvh.
Twammi

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har brugt phpBook (kan hentes via: http://www.hotscripts.com/Detailed/9051.html ), den kræver en server med PHP og MySQL. Den er nem at sætte op. Man skal bare rette config.php til (mysql server med pass og bruger og database, hvilket sprog man vil have den til og andre små ting.) Den logger ip addresser så man har mulighed for at banne folk fra den side hvor tagwall'en/gæstebogen er.

Men hvis du nu skulle lave en lidt mindre kompliceret version så kig på: http://www.udvikleren.dk/show_article.php?id=53

/Kim Christensen

Hej derude!

Jeg kunne godt tænke mig at indsætte en tagwall på min hjemmeside, men jeg ved bare ikke hvordan det gøres. Jeg har prøvet at downloade nogle tagwall-kildekoder, men jeg ved ikke hvad jeg skal rette i koden for at de virker.

Så hvis nogen kender et meget nemt og enkelt tagwall script og gider skrive en forklaring på hvad som skal rettes for at det fungerer, så vil jeg blive utrolig glad!

Hvis det har nogen interesse, så skal den på et tidspunkt indsættes på www.anamia.dk

Mvh.
Twammi

Prøv at gå ind på www.viewsource.dk. Der er mange koder

Hej derude!

Jeg kunne godt tænke mig at indsætte en tagwall på min hjemmeside, men jeg ved bare ikke hvordan det gøres. Jeg har....
-----------------------------------------------------
Prøv at gå ind på www.viewsource.dk. Der er mange koder

viewsource er ikke PHP, men .ASP og flere "windows kode-typer"

t