Problem med php (Apache mysql)

Tags:    php

Jeg kan ikke få mysql til at åbne...
Det har virket, da det gjorde virkede php ikke, nu virker php men mysql vil slet ikke åbne..... plz help[Redigeret d. 03/01-03 20:20:19 af MX^]

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det har virket, da det gjorde virkede php ikke, nu virker php men mysql vil slet ikke åbne..... plz help[Redigeret d. 03/01-03 20:20:19 af MX^]

Noget mere information?
----------------------
DoomStone
DoomStone@DoomStone.dk

Noget mere information?
----------------------
DoomStone
DoomStone@DoomStone.dk

hmm ja... jeg ville ønske der var mere information, men den vil simpelthen ikke åbne mysql daemon, den står bare et øjeblik i prompten, og så stopper den...
Den stoppede med at åbne lige efter jeg havde fået apache til at køre med php...

Noget mere information?
----------------------
DoomStone
DoomStone@DoomStone.dk

hmm ja... jeg ville ønske der var mere information, men den vil simpelthen ikke åbne mysql daemon, den står bare et øjeblik i prompten, og så stopper den...
Den stoppede med at åbne lige efter jeg havde fået apache til at køre med php...

hjvh

t