installationaf apache

Tags:    php

hvordan installere man det? har prøvet webcafes artikel om det det virker ikke,

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har selv haft samme problem, men efter at have prøvet en gang til virkede det... gør du det :)
------------------
// Jonathan at Holst dot tk

Rasmus gav dig PHP'en... Brug den.

En god ide er at hente den pakke der hedder PHP Triad fra www.download.com. Den indeholder både Apache og mySQL. Fik aldrig selv pakken fra www.apache.com til at virke, men PHP Triad har virket ubeklageligt på begge mine computere.

Husk også at opgradere jeres PHP. Den version der kommer med PHP Triad har enkelte fejl hist og her. På www.php.net kan man finde opdateringen der løser en del problemer.

Note:

Apache bliver installeret i "c:\\apache\\" og mySQL i "c:\\mysql\\"

Den 25-12-02 12:32 skrev Peter Stæhr følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
En god ide er at hente den pakke der hedder PHP Triad fra www.download.com. Den indeholder både Apache og mySQL. Fik aldrig selv pakken fra www.apache.com til at virke, men PHP Triad har virket ubeklageligt på begge mine computere.

Husk også at opgradere jeres PHP. Den version der kommer med PHP Triad har enkelte fejl hist og her. På www.php.net kan man finde opdateringen der løser en del problemer.

Note:

Apache bliver installeret i "c:\\apache\\" og mySQL i "c:\\mysql\\"
-----------------------------------------------------------------------------
Ja, adressen er nu apache.org, men det er en bagatel ;) (apache.com virker også;). Man kan da også installere i d:\\apache\\ og d:\\mysql\\... det har jeg gjort :)
------------------
// Jonathan at Holst dot tk

Rasmus gav dig PHP'en... Brug den.

Http://www.mdz.dk/

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

hvordan installere man det? har prøvet webcafes artikel om det det virker ikke,

pyt har fundet ud af det
man er vel prof.

t