lille community

Tags:    php

hejsa... nu har jeg i lang tid kigget efter en artikel der forklarer noget om et community. det som jeg gerne vil lære er:

man opretter en bruger. han får så sin egen profil som han så kan redigere i, uploade et billede osv...

det jeg har problemer er med at gøre sådan at han får sin egen profi, sit eget lille "rum" på sitet.

det behøver ikke være hele kildekoden, bare noget så jeg har lidt at gå ud fra ;)

også gerne noget tekst :)

håber i forstår...

.MortenJ

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er ikke helt sikker, men skidt med det :). Det du skal have fat i er uden tvivl query_strings. Så hvis man går ind på members.php?id=1 så hiver den ham ud med id 1, og hvis man går ind på members.php?id=69 så hiver den ham med id 69 ud. Like that?
------------------
// Jonathan at Holst dot tk

Rasmus gav dig PHP'en... Brug den.

Hvis jeg har forstået det rigtigt skal du have noget query_string. Med "eget lille rum" ved jeg ikke om du mener administrationsmæssigt, eller outface-mæssigt (som alle kan se). Jeg vil gerne hjælpe skal bare have svar på førstillede spørgsmål.
------------------

Hvis jeg har forstået det rigtigt skal du have noget query_string. Med "eget lille rum" ved jeg ikke om du mener administrationsmæssigt, eller outface-mæssigt (som alle kan se). Jeg vil gerne hjælpe skal bare have svar på førstillede spørgsmål.
------------------

det som det skal bruges til er en klan hp. så det er til hvert enkelt klan medlem jeg mener. deres profil. så det er vel "outface-mæssigt" :)

sådan så når de logger ind kan redigere deres egen profil.

håber du fostår nu :)

.MortenJ[Redigeret d. 22/12-02 22:40:54 af Morten Jørgensen]

Jeg er ikke helt sikker, men skidt med det :). Det du skal have fat i er uden tvivl query_strings. Så hvis man går ind på members.php?id=1 så hiver den ham ud med id 1, og hvis man går ind på members.php?id=69 så hiver den ham med id 69 ud. Like that?
------------------

mjaaaa .... det jeg mener er hvordan man laver så når man opretter en ny bruger, hvordan han så får sin egen profil. ved ik hvordan jeg ellers skal forklarer ..

ligesom her på udvikleren.dk. når man har opretter en bruger. så logger man ind på SIN EGEN PROFIL. det skal ik bare være et alm. login.

.MortenJ

har selv fundet ud af det :)
.MortenJ // m]

http://www.snotunge.dk

har selv fundet ud af det :)
.MortenJ // m]

http://www.snotunge.dk

Så luk din tråd

t