SMS Sender

Tags:    php

Hej

Jeg kunne godt tænke mig en SMS sender til min hjemmeside men den skal kunne nogle ting:

Den skal kunne sende til TDC, Sonofon, Orange osv.
Man skal kunne skrive med uendelige tegn eller mindst 500!
Når modtageren modtager SMS’en skal der stå nederst: Sendt fra www.mopedpower.dk

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm... jeg mener at TDC har lukket for den mulighed :/

//Martin Wolf

Ja det er ikke muligt at bruge TDC og Orange men er der så ikke en der kan lave en uden TDC og Orange??

Ja det er ikke muligt at bruge TDC og Orange men er der så ikke en der kan lave en uden TDC og Orange??

Du kan ikke sende SMSer fra nettet mere, da TDC, som sidder på internet-kablerne, har lukket på grund af at de skulle betale afgift ved hver sendt SMS.
------------------
Rasmus gav dig PHP'en... Brug den.

Jeg kan lave en der sender til mobiltelefoner i form af email, men som sagt har ihvertfald TDC lukket for den mulighed. Kun hvis den enkelte mobil-ejer betaler ekstra, kan han modtage sms'er fra email.
Med andre ord: Det er op til udbyderen af mobi-abonnementet om han kan modtage beskeden.

Hvis du vil sende det som en 'rigtig' sms (uden brug af email) er du nødt til at leje dig ind hos en såkaldt gateway, og så skal du nok have den store pengepung op af lommen...

// XyborX \\\<?php $thinkers=Array('Albert Einstein'=>'Imagination is more important than knowledge');?>

OK :( hvordan lukker jeg så mit spøgsmål uden at bruge Points ?

Har fundet ud af det :)

t