News script med kommentar

Tags:    php

Hejsa udviklere :)

Jeg ville lige høre om der eventuelt var en der havde et nyhedsscript liggende. Hvor det selvfølgelig er muligt at tilføje, slette samt rette indlæg fra en admin side.
Dertil skal jeg bruge en funktion sådan at folk kan tilføje kommentar til nyheden.

Det må gerne bruge SQL.
Hvordan det ser ud er ligemeget da jeg selv kan rette det :) .. men jeg kan desværre ikke kode det endnu. Jeg er i fuld gang med at lære omkring php og sql, men står og skal bruge scriptet på nuværende tidspunkt.

Håber en vil hjælpe lidt.
På forhånd tak.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa udviklere :)

Jeg ville lige høre om der eventuelt var en der havde et nyhedsscript liggende. Hvor det selvfølgelig er muligt at tilføje, slette samt rette indlæg fra en admin side.
Dertil skal jeg bruge en funktion sådan at folk kan tilføje kommentar til nyheden.

Det må gerne bruge SQL.
Hvordan det ser ud er ligemeget da jeg selv kan rette det :) .. men jeg kan desværre ikke kode det endnu. Jeg er i fuld gang med at lære omkring php og sql, men står og skal bruge scriptet på nuværende tidspunkt.

Jeg er meget villig til at udlove flere points. Men da jeg er ny herinde viste jeg ikke lige hvad antal der var rimelig at give.
Håber en vil hjælpe lidt.
På forhånd tak.

/CyperMann
MSN: Madsstampe@mail.dk

http://www.thomaslunde.dk/scriptarea/index.php?scriptid=26

Søg evt på google.com

/*
Mikl

MSN: mikl@mikl.dk
*/

Hmm... det nyheds script du henførte til virker ikke helt optimalt.
Det skulle gerne være på dansk, og man kan heller ikke tilføje kommentar til en nyhed.
Altså det skal være muligt for besøgende på siden at tilføje en kommentar.

Hmm... det nyheds script du henførte til virker ikke helt optimalt.
Det skulle gerne være på dansk, og man kan heller ikke tilføje kommentar til en nyhed.
Altså det skal være muligt for besøgende på siden at tilføje en kommentar.

Jeg har faktisk lavet sådan et system... se på http://g0nz0.h4f.dk for at se det. Jeg vil da gerne lave sådan et til dig, hvis jeg får UP'erne ;). Men prøv selv :). Udvikleren.dk har nogle glimrende tuts om emnet :).
------------------
Rasmus gav dig PHP'en... Brug den.

Mange tak for hjælpen folkens .. dog blev det slet ikke nødvendigt med at kunne kommentere nyhederne :)

t