Turnerings overblik

Tags:    php

Hej…

Jeg står om mangler et script som kan lave en Turnerings overblik over Cs og BF:1942 turnering som jeg er over hoved for, men jeg er ikke en super go i PHP/MySQL.

Så hvis du har en Turnerings overblik eller bare er hurtig til at lave en vil jeg bliver rigtig glad.

den må meget gerne line lidt om den her: http://www.psklub.dk/tournament.php

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej…

Jeg står om mangler et script som kan lave en Turnerings overblik over Cs og BF:1942 turnering som jeg er over hoved for, men jeg er ikke en super go i PHP/MySQL.

Så hvis du har en Turnerings overblik eller bare er hurtig til at lave en vil jeg bliver rigtig glad.

den må meget gerne line lidt om den her: http://www.psklub.dk/tournament.php

Jaaaa, det er en lidt sværere sag du har gang i, jeg har et par ting at sige til det:

1. Du burde selv kunne lave hvis du bare forstår at bruge php og mysql, man skal bare vide hvor hen af man skal.

2. Jeg ville aldrig fuldføre sådan en stor opgave kun for UP, lige uanset hvor mange jeg så fik.

Eftersom jeg kunne forestille mig at der er en del der har samme holdning vil jeg forsøge at skubbe dig lidt igang.

Hvad skal du bruge?

Et par sql tabeller, evt noget alla det her.

1 til alle holdene hvor alle deres data står, dvs. Navn og members, og hvad du nu ellers vil have.

2 Til alle kampene, hvor hvem der skal spille mod hvem bliver angivet med et id der passer til de hold som spiller dvs. hvis nu at "hold" tabbellen ser sådan her ud:

id | navn
1 | cs1
2 | cs2

så ser kamp tabellen måske sådan her ud:

id | hold1id | hold2id | sted | bane
1 1 2 ..... | ......

Så kunne du gøre noget alla det her:

vis.php

Fold kodeboks ind/udKode 

Byg selv lidt videre på det og så er den der.

Kaare

Mvh
Kaare

Glemte da lige at du nok også burde lave en tabel til resultater, den burde måske nok se sådan her ud:

id | hold1 | hold2 | hold1score | hold2score

Så kan man jo udfra at se hvem der havde flest point regne ud hvem der vandt, håber at du selv tør gå igang nu.

Mvh
Kaare

t