Jeg har hentet dette script:
http://www.jinxm.co.uk/scripts.php?id=2Jeg gør som der står i redme.txt men når jeg kommer til at skulle ændre admin pass m. m. skriver den følgende:
Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1087
Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1088
Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1089
Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1090
Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1091
i toppen af siden og så prøver den på at loade den index.php, den side hvor jeg ændrede pass til, men den kan ikke loade siden
jg har chekket at filen er der, og ja index.php filen er hvor den skal være, og de linjer i clanfunctions.php er sådan her:
if ($nickname == $oldname) {
# user being edited is current user so log them out
SetCookie ( "con-Username", "" , "", "/");
SetCookie ( "con-Password", "" , "", "/");
SetCookie ( "con-Logger", "", "", "/");
SetCookie ( "con-Nickname", "", "", "/");
SetCookie ( "con-Level", "", "", "/");
}
(de om talte linjer (nr i på det jeg har skrevet) 3-7 (begge inklusiv)..
Er der nogen der ved hvad der er galt?
Post venligst tilbage
/Kim Christensen
Ps. jeg har det hostet hos www.h4f.dk