Fejl i et PHP script

Tags:    php

Jeg har hentet dette script: http://www.jinxm.co.uk/scripts.php?id=2
Jeg gør som der står i redme.txt men når jeg kommer til at skulle ændre admin pass m. m. skriver den følgende:
Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1087

Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1088

Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1089

Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1090

Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1091

i toppen af siden og så prøver den på at loade den index.php, den side hvor jeg ændrede pass til, men den kan ikke loade siden :( jg har chekket at filen er der, og ja index.php filen er hvor den skal være, og de linjer i clanfunctions.php er sådan her:
if ($nickname == $oldname) {
# user being edited is current user so log them out
SetCookie ( "con-Username", "" , "", "/");
SetCookie ( "con-Password", "" , "", "/");
SetCookie ( "con-Logger", "", "", "/");
SetCookie ( "con-Nickname", "", "", "/");
SetCookie ( "con-Level", "", "", "/");
}

(de om talte linjer (nr i på det jeg har skrevet) 3-7 (begge inklusiv)..
Er der nogen der ved hvad der er galt?
Post venligst tilbage :)

/Kim Christensen

Ps. jeg har det hostet hos www.h4f.dk

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

SetCookie ( "con-Username", "" , "", "/");

Hvis du kigger på http://www.php.net/manual/en/function.setcookie.php så er syntaxen for SetCookie() :

int setcookie ( string name [, string value [, int expire [, string path [, string domain [, int secure]]]]])

D.v.s. at de to første parametre er strings, den tredie er et tal (som den også skriver i din fejlmeddelelse), fjerde og femte er strings og sjette et tal. Hvis du retter den tredie parameter til f.eks. 0 eller en eller anden expire værdi, så skulle det virke.

/data

ok jeg har rettet de værdierne til 1 og så kom følgende fejl:
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/index.php on line 2

Warning: Failed opening 'includes/clanfunctions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/index.php on line 2

Fatal error: Call to undefined function: dbconnect() in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/index.php on line 48

Hvis jeg ikke tager fejl så har vil den ikke oprette forbindelse til min MySQL database?

Og ved at sætte 0 ind som int (integar?) kommer følgende:
Parse error: parse error, unexpected T_LNUMBER in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 1087

Warning: Access denied for user: 'admin@localhost' (Using password: NO) in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 40

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'admin@localhost' (Using password: NO) in /usr/disk1/ltww/warscript/clanadmin/includes/clanfunctions.php on line 40
Access denied for user: 'admin@localhost' (Using password: NO)

Det er noget med et manglende password, men hvordan retter jeg det?

/Kim Christensen

Hvad er der at sige? Jeg har fundet ud af hvordan jeg kan loade den side.. meget simpel slette alle cookies og temp internet files.. og de 5 fejl har jeg fundet på prøgramørens hjemmeside (jeg er ikke den eneste som har det problem) han skriver at det er en fejl i de php script han har lavet (det er Freeware og jeg skulle mene at det er på GPL licens). Fejlen kan ses i php4 og ikke i tidligere versioner, han arbejder dog på at få løst problemet..
/Kim Christensen

t