DIABLO 2 LOD DUPE PROGRAM

Tags:    diverse

Hej Folkens.
Jeg er en gal lille hacker. Men det er simpelthen umuligt for mig at skaffe et DUPE program til diablo 2 lod.
(Dublicate)
Jeg ville hører om der var nogle som havde et eller kunne skaffe mig et.
Eller bare fortælle hvor jeg kan hente et gratis.
www.diablo-dupe.com der kan hentes et dupe program til diablo 2 lod, men det koster 19.99 $ :(

Kontakt: LLCELEBLL@HOTMAIL.COM

Eller svar her.

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej "Vadja",
hmm.. for det første:
En "gal lille hacker" ville fremstille et sådant værktøj selv.

for det andet:
Et hvert brug af snydeprogrammer er for det første: PISSE UNFAIR over for alle andre spillere..
dernæst er det er brud på EULA'en som du har accepteret ved installationen af D2/D2 LOD. Du har derved ved brugen af snydeprogrammer frasagt dig retten til at spille spillet...

for det tredje..

Hvad helvede skal du bruge det til? D2/D2 LOD er RET NEMT!

personligt har jeg gennemført det alt for mange gange (ja også via battle.net) Hvorfor ikke bare holde sig til spillet, og undlade at snyde?

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Jeg er meget enig med Ken, og jeg vil egentlig foretrække at den slags holdes væk fra Udvikleren.dk, i hvert fald så længe du ikke selv forsøger at kode det (så ville det i det mindste være relevant for sitet).

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hvis du ønsker at snyde i sådan et spil, er du nød til at spille singleplayer hvor din profil gemmes lokalt på maskinen. I battle.net sammenhæng ligger din karakter og tilhørende udstyr udelukkende på battle.net serverne - du har derfor ingen mulighed for at komme til at dupe items. Ethvert program der påstår andet lyver - det er enten et forsøg på at scamme penge ud af naive folk eller smide malware ind på deres systemer.

Thomas Nielsen

hey kristian (jeg går i skole med ham). sært sted at spørge om et hack program til d2, kig dog på titlen!

PS: i må alle undskylde, det var mig der vista ham udvikleren.dk, men det var altså forde han skulle bruge hjælp til en chat site han ville lave. så jeg vil mene at han nok skulle kunne andet en at spørge om hacks til D2.

hvordan får man så chaet/hacks til open ????

Diablo II dupe programmer findes.
Der er stadig sider der sælger "unperm" ladder items <- altså må det findes.
Disse dupe programmer bliver solgt for omkring $1000 har jeg hørt ;)

t