Smartphone 2002 programmering

Tags:    c++

Hey.

Jeg har fået en SPV E100 og kunne nu godt tænke mig at programmere programer til den.
Men jeg ved ikk helt hvor jeg skal starte. Jeg tænkte på at bruge Visual Studio .NET med SmartDevices. Men kan man installere .NET Compact Framework på Smartphone 2002? Hvis nej, hvilket program skal jeg så bruge?

--------------------
Jeffe aka Steffen

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey.

Jeg har fået en SPV E100 og kunne nu godt tænke mig at programmere programer til den.
Men jeg ved ikk helt hvor jeg skal starte. Jeg tænkte på at bruge Visual Studio .NET med SmartDevices. Men kan man installere .NET Compact Framework på Smartphone 2002? Hvis nej, hvilket program skal jeg så bruge?

--------------------
Jeffe aka Steffen

Smartphone 2002 understøtter ikke .NET, du skal bruge emBedded visual studio, som du kan hente fra microsofts hjemmeside. Jeg har selv en spv Classic, har dog kun prøvet med meget simple programmer.

MvH

Stefan Svensson
http://fusket.frac.dk

Okay...

Har hentet det ned... Fra microsoft.
Men eMbedded Visual Basic virker ikke. Der står ikk noget med Smartphone 2002 project. Men kun Pocket PC 2002. Hvis jeg tager den og laver en form, og vælger Make project.vb fra menuen File, så for jeg kun en project.vb fil ud af det, men ingen .exe fil. Kan nogen hjælpe mig?

Lukker her....

Har fået en Mio 336... :D Den låser problemerne. Kan nu bruge .NET.... :D

[Redigeret d. 04/09-04 12:17:18 af Steffen]

Lukker her....

Har fået en Mio 336... :D Den løser problemerne. Kan nu bruge .NET.... :D

[Redigeret d. 04/09-04 12:17:18 af Steffen]

Jeffe aka Steffen

t