Bærbar, Skærm ude af drift.

Tags:    diverse

Jeg har en bærbar computer som jeg købte brugt, men som virkede fint i ½ års tid.

Men når jeg tænder for den nu sker der ikke en skid. Skærmen er bare sort. Alt andet ser ud til at virke fint. Ud over at harddisk aktivitets lampen ikke blinker. Det hjælper ikke at sætte en anden skærm til, der sker heller ikke neåt. På en tidspunk fik jeg den til at starte op i 15 sek men så frøs den. Men det fik jeg den kun til en gang. Hvad kan man gøre? Garantien er løbet ud.

På forhånd tak.
Mvh Bjarke

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Siden at det ikke hjælper at tilslutte en anden skærm, kan det vel ikke være skærmen der fejler noget.
Det er nok lidt problematisk at finde fejlen når det drejer sig om en bærbar, for du har vel ikke nogle dele du kan skifte ud med?
Gjorde du noget specielt da du fik den i gang i de 15 sek?
Det må vel enten være CPU, Gfx eller MB der er defekt.

Nej men jeg har fået den igang et par gange og den vil gerne starte hvis man bare lader den stå nået tid fra værgang man har den tændt...

Den fryser bare. Det lydder meget usansynligt at det er skærmen der er nået galt med da den gerne vil tændes få, men ja måske ramne som du også nævnte. Måske er de ustabil?

t