SMS-betaling

Tags:    diverse

Hey..!

Nogen derude der har forstand på betaling via SMS'er?!
Kunne forestille mig at det var noget med en aftale med teleudbyderne, men hvordan fungerer det egentligt?

Håber lige der er nogen som kan give et svar her..

- Mads

2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er er en bekostlig erfære, hvis du ikke vil have nogen mellemled mellem dig og Teleselskaberne, rent praktisk snakker vi om gateways og så økonomiske samarbejder mellem SMS udbydere og teleselskaberne.

Men Der findes et hav af andre løsninger. F.eks findes der unwire det er et de største SMS udbydere i Danmark bl.a. dem der står bag 1234 som TV2 bruger.

Unwire tilbyder også løsninger som grossit sådan at du kan koble dig på deres gateway og selv tilbyde løsninger og kunderne mærker ikke at et andet selskab står bag.

Men sagt ligeud market er i vækst ingen tvivl om det men det kan blive en forholdsvis dyr erfære hvis man ikke opnår succes.

Hilsen Per Dalbjerg
Udvikler

Hey..!

Nogen derude der har forstand på betaling via SMS'er?!
Kunne forestille mig at det var noget med en aftale med teleudbyderne, men hvordan fungerer det egentligt?

Håber lige der er nogen som kan give et svar her..

- Mads

Hej =)

Jeg ved der er nogle steder på nettet du kan købe dig til nummere osv. så du kan få det op at køre ;) søg på google.dk ang. "sms service" :) try it :)

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

t