WebcamChat ?

Tags:    diverse

Hey.

Jeg har lavet et community(liegsom arto), og kunne godt tænke mig noget webcam chat... Har tænkt på noget så simpelt som

-------------
| ------[BC]|
| CHAT-----|
|------------|
|-------[EC]|
|_________|

BC= Den bruger man skriver med's Cam
EC= Ens eget cam

og så chatten i venstre side, bare noget så simpelt som det,
lige meget om det blir lavet i java flash osv osv, bare man ikk skal uploade billeder hele tiden...

Nogle der ved hvordan man kan lave sådan noget ?
eller ved hvor der er en guide tild et ?,

Har desværre ingen up, men gir reklame når min side er færdig ?, hvilket er meget snart...

Hvis nogen kan lave det selv, hva skal i så ha for dety ?

---
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

[Redigeret d. 13/01-06 14:52:09 af Dini]

Hey.

Jeg har lavet et community(liegsom arto), og kunne godt tænke mig noget webcam chat... Har tænkt på noget så simpelt som

-------------
| ------[BC]|
| CHAT-----|
|------------|
|-------[EC]|
|_________|

EC= Ens eget cam

lige meget om det blir lavet i java flash osv osv, bare man ikk skal uploade billeder hele tiden...

Har desværre ingen up, men gir reklame når min side er færdig ?, hvilket er meget snart...

---
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Så vidt jeg ved at det ikke muligt at vise billeder hvis du ikke uploader heletiden, en anden mulighed var at du lever f.esk ip adresee elelr på anden måde forbinde de to chatten personer direkte hinandne, behøves jo kun at være webcam delen.

-Thomas

Hey.

-------------
| ------[BC]|
| CHAT-----|
|------------|
|-------[EC]|
|_________|

EC= Ens eget cam

---

Så vidt jeg ved at det ikke muligt at vise billeder hvis du ikke uploader heletiden, en anden mulighed var at du lever f.esk ip adresee elelr på anden måde forbinde de to chatten personer direkte hinandne, behøves jo kun at være webcam delen.

-Thomas

Ved at det kan laves.. Fx se her:http://avflashcom.com/avPROv3.0/demo/

og der forbinder flash'en direkte til camet såvidt jeg kan se ?

Tror næppe du har råd til et system som det!

Sælg eller køb domænenavne på auktion. Få den bedste pris for dine domæner. Helt uden gebyrer! på http://www.alletiders-internet.dk

Tror næppe du har råd til et system som det!

Sælg eller køb domænenavne på auktion. Få den bedste pris for dine domæner. Helt uden gebyrer! på http://www.alletiders-internet.dk

Det lyder da simpelt, hent fra webcam vis på siden ...?
chatten laver jeg jo selv sååå ... ska bare bruge så man ka få vist cam på siden :S?

---

[Redigeret d. 14/01-06 12:18:05 af Dini]

Ved opsatte cameraer som viser konstant over nettet bruges gennerelt et program som muligvis følger med camets driver... Programmet opdaterer konstant et billede på serveren som så kan vises med enten Javascript, flash halløj!

Man kunne forestille sig at man kan gøre dette begge veje? Men det vil være virkelig advanceret og gøre sikkerhen dårlig på din server...

Men der findes måske også andre muligheder...

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

Ved opsatte cameraer som viser konstant over nettet bruges gennerelt et program som muligvis følger med camets driver... Programmet opdaterer konstant et billede på serveren som så kan vises med enten Javascript, flash halløj!

Man kunne forestille sig at man kan gøre dette begge veje? Men det vil være virkelig advanceret og gøre sikkerhen dårlig på din server...

Men der findes måske også andre muligheder...

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

Har jo set det lavet før i flash hvor den automatisk kontakter camet osv ? ... men koster det hvide ud af øjnene for et af disse srcripts desværre :(

---

t