Hvordan fungerer Nortons lisens?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej.
Jeg er lidt usikker på Symantec's meget specielle licens. Der er jo noget med at man kun må installerer 3 gange - ik...
Er der ikke et eller andet med at man kan fortælle norton at man formatterer og på den måde undgå at skulle registrerer en ny installation? Hvordan fungerer det?

Er der nye rettelser i lisensen i Internet Security 2006 end de tidligere

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Min Norton Anti-Virus 2004 kunne installeres 10 gange før den løb ud. Ved ikke om det er lavet om i de nyere versioner.

-----------------------------
Jonas (Decko)
http://decko.1go.dk/blog

[Redigeret d. 02/01-06 10:31:34 af Jonas (Decko)]

Jeg har altid installeret NIS på min fars computer 4-5 gange om året, fordi der altid er tekniske problemer med det. Jeg har oplevet menge problemer med norton, men aldrig problemer med licensen.

Grunden til at jeg er meget nervøs ved dette er at jeg er meget flittig med at formatterer min computer... Jeg gør det gerne en gang vær 1-2 månede.

Det må Kasper(TSW) snart have bemærket for da jeg meget ofte sende mail om at få ny lisens til TSW Webcorder...

Og er han ikke trat endnu - så bliver han det nemlig snart :D
Venter ham nemlig en mail om ganske kort tid!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Grunden til at jeg er meget nervøs ved dette er at jeg er meget flittig med at formatterer min computer... Jeg gør det gerne en gang vær 1-2 månede.

Det må Kasper(TSW) snart have bemærket for da jeg meget ofte sende mail om at få ny lisens til TSW Webcorder...

Og er han ikke trat endnu - så bliver han det nemlig snart :D
Venter ham nemlig en mail om ganske kort tid!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Hvis jeg skal være helt ærlig tvivler jeg på Kasper sender dem ud manuelt ;)

-----------------------------
Jonas (Decko)
http://decko.1go.dk/blog

Det gør han!
Jeg har i såfald fået nogle sjove snakke ud af de breve jeg sender ham... Og det ville da undre mig hvis det er en robot/kode der besvarer det jeg skriver :D

Har netop spurgt ham om det! Han mener at sådan funktion på tsw.dk ville være meget advanceret siden lisens krypteringen er rimelig stor, og en sådan kode ikke lige ville være muligt sådan uden videre at lave... Men spørg du hellere ham om det!

Men i såfald tilbage til spørgsmållet :D
Nogen der hved noget om det :S ?

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Shafh: Lige for at stille et andet spørgsmål. Hvorfor formaterer du så tit? Der er da ingen grund til at lægge hele systemet ned hver 2. uge.

Mvh. Emilbp

He he...
Tja... Jeg hved det ik. Jeg ønsker meget at have en sikker computer, og jeg mener at det vigtigste i verden for ens pc's computers sikkerhed er at man formatterer sin computer ofte.
Kender mange som aldrig gør det og så forekommer deres computer langsomme, fuld med spam og popup-reklamer osv... Og så vil jeg gerne turde benytte netbank på min pc!

For når alt kommer til alt virker Antivirus programmer ikke til meget, for der findes så mange virusser som de aldrig finder - og når de finder dem er der allerede lavet 5 nye! I ved vel hvor let det er selv at lave en virus!

Og ja, så syntes jeg ikke det er så irriterende at formatterer min pc ofte. Og så vil jeg lige sige at jeg altså ikke formatterer vær anden uge! Generelt over 1 månede!
Eks. er sidste formattering ca. den første dec.
Formatteringen før var omkring oktober!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Har du ikke et iso liggende? du må da have et minimum af programmer der er nødvendige, f.eks. norton antivirus, og garanteret også delphi. hvis ikke du har et iso, så kan jeg varmt anbefale det. Jeg har et til min klaptop (der dog har kørt siden jeg lavede det), og jeg afprøvede for sjov da jeg havde lavet det. knap 15 minutter var den om en reetablering på mit gamle lig. Det synes jeg er OK.

Hvis du formatere, så brude det ikke være noget problem for norton, medmindre den kontakter nette for at tjekke licens, eller manualt søger hardisken igennem "bit for bit" hvilket jeg ikke tror den gør.

nu ved jeg ikke hvordan nortons licens funger, men vil tro den kontakter internet, hvis det er et problem at installere 3 gange.

-Thomas

Så man må gerne installerer mere end 3 gange? :S
Lyder specielt, har altid hørt det modsatte!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

<< < 12 > >>
t