Lukning af system

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Dette er MEGET vigtigt...
Jeg har et problem med min stationære pc(windows XP pro). HVER gang jeg tænder den (enten i startup (når man skal vælge hvilken profil man vil bruge) eller lige når jeg har logget ind.
Der kommer en error message:

Tid tilbage før der lukkes: 00:00:06 (allerhøjest 08 sek)

---Meddelelse---
Reboot initiatet by the Allair ClusterCats IP Alias Daemon due to an IP adress conflict.

Nogle gange er jeg heldig og der kan gå et par timer før beskeden popper op og systemet lukker, men det er MEGET sjældent.

Jeg bruger Ethrust Antivirus, og Microsoft SpyRemover (beta).

Så er der en ting der måske også har en indvirkning på dette problem: Jeg downloadede en fil for omkring en måned siden og da jeg åbnede den blev min skrivebordsbaggrund blå, med en sortboks i midten hvor der står:

--------------------------------
SPYWARE INFECTION
Your system is infectet with spyware. Windows recommends you to use a spyware removal tool to prevent loss of important data and increase system performance. Using this Pc before having it cleaned is highly discouraged.
--------------------------------

Der blev også instaleret nogle spyware ting på pc'en og et program som jeg skulle betale for. Spywaren er fjernet (tror jeg da), og programmet er afinstalleret, men baggrunden er der endnu og kan stadig ikke ændres...

HJÆLP mig!

[Redigeret d. 23/12-05 00:49:46 af Michas Richter]

[Redigeret d. 23/12-05 00:50:57 af Michas Richter]

11 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg får ikke længere hjælp, her fra udvikleren, men fra eksperten.dk som i har anbefalet. Men ved at følge et af de råd jeg fik der er min pc nu lukket ned og kan ikke logge (heller ikke i fejlsikret tilstand.

Så jeg deler pointene ud, men siden jeg ikke har fået hjælp der har kureret min pc, og det kun er marc der vil have point, håber jeg det er ok at han kun får 50 point...

Det er fint nok, da jeg ikke hjalp dig af med problemet.

Marc Zacho

www.senia.dk - www.hcparty.dk

<< < 12 > >>
t