50 kr for hjælp med Apache!!!

Tags:    diverse

Jeg leder efter en som har tid til at komme på msn og hjælpe mig med at få en apache server til at virker sådan at andre kan se den..

Jeg sidder bag en router og du skal derfor have kendskab til hvordan man bruger apache sammen med en router...

Hvis du kan hjælpe mig overføre jeg øjeblikketligt 50 kr til din konto. Hvis ikke siger jeg tak fordi at du forsøgte....

min msn er morten-b@rudekuvert.dk

Jeg har tid i aften(5/12) omkring kl 21..

Jeg leder efter en som har tid til at komme på msn og hjælpe mig med at få en apache server til at virker sådan at andre kan se den..

Jeg sidder bag en router og du skal derfor have kendskab til hvordan man bruger apache sammen med en router...

Hvis du kan hjælpe mig overføre jeg øjeblikketligt 50 kr til din konto. Hvis ikke siger jeg tak fordi at du forsøgte....

Jeg vil godt forsøge at hjælpe dig, satte selv apache op på en server jeg har stående og jeg har også en router. Jeg tilføjer dig nu, Jeg vil gerne hjælpe dig det er ikke nødvendig med pengene hvis jeg kan hjælpe dig til at få det til at virke.

Mvh.

Søren

[Redigeret d. 05/12-05 14:30:56 af søren]

Jeg er også villige til at give det et forsøg. bruger du windows eller linux / unix ?
- SpeC|DK - #SpeC.DK @ Q-NET

t