Mht. det med at lade feeds opdatere efter et interval så kan jeg godt se din pointe
Har du flere ting, du mener der skal ændres, før at den nye er at foretrække frem for den gamle?
Jeg har lige prøvet at oprette mig på den gamle side. Det eneste jeg lige nu ikke synes om på den nye i forhold til den gamle er farverne, men det er jo en smagssag.
Nogle flere forslag:
Gøre så man kan indstille hvormange "indlæg" der vises fra hvert feed, der kan godt være nogle af dem der bliver rimelig lange, det gjorde Politikens sidste 48timers feed i hvert fald (men den er vidst lidt "i stykker" fortiden, det er i hvert fald tit den kun viser de sidste 4 nyheder)
Sæt title attributen på dine billeder (til det samme som alt attributen) da det er den der bliver vist når man bevæger musen over. alt er bare til det der skal vises hvis billedet ikke kan findes.
Der er nogle problemmer med dine op og ned knapper, da de ikke altid bliver vist, nogen gange når man vil bevæge en boks op bliver man nød til at bevæge den ovenover ned. Da der simpelt hen mangler en knap.
Jeg synes ikke linksne skal åbne i et nyt vindue (target="_blank"), som du selv siger er man kun på siden i få minutter og har ikke behov for at have siden åben i et vindue bagved. Så hellere lade brugeren klikke på "Åben siden i et nyt vindue" i browseren.
Vær konsekvent med bredden af tekstboksene i de forskellige søge ting, det andet ser for uproffesionelt ud.
Et forslag til en infoboks:
Lav en boks der kan hente information om ens indbakke, så man kan se om den skal tjekkes. Jeg ved ikke hvordan det kan gøres, med pop3 trækker man vidst alle mailsne ned fra serveren (hvis du forstår) måske imap? men det er vidst ikke alle der understøtter det..
Men det er blot et forslag.
Hilsen
Martin Dybdal (Dybber)