Webserver?

Tags:    diverse

Hej er der ikke nogle af jer der kender et godt/billig sted at have et webhotel eller bare et sted hvor man kan have gratis lagerplads hvor man kan bruge sit eget domane..

Og et godt/billigt sted at få sig et domane?

SkypeR - Out..

6 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
domæner har jo en fast pris - jeg har købt mig til mit .tk domæne i 2 år for 180 kr.

Billig plads - så findes der jo b-one men jeg synes ikke jeg har hørt ret gode anbefalinger af dem.

Der kommer jo også ting ind som:

Hvilke skriftssprog vil du bruge?
Skal det være betalt trafik eller skal den være fri?
Vil du have statistik?

Har kigget meget på assertivehost.com og haft kontakt til dem. De lyder ekstremt reelle og gode at handle med. Tjek deres priser i forhold til den trafik og den plads til tilbyder om måneden - det vil jeg sige er et ekstremt godt tilbud?!

.dk domæner koster jo 50+moms pr år, så prisen er ret fast :). Webhoteller kan jeg ikke anbefale nogen af. Jeg har kun nogen jeg kan fraråde, hvilket også er grunden til at jeg hoster mine sider selv. Uanset hvilket hotel du vælger, så husk altid at få dns hostet hos gratisdns.dk. Så kan du altid skifte webhotel, hvis du får lyst. Du kan i øvrigt også købe dit domæne gennem gratisdns.

[Redigeret d. 18/10-05 19:24:19 af Jesper Kristensen]

Hej er der ikke nogle af jer der kender et godt/billig sted at have et webhotel eller bare et sted hvor man kan have gratis lagerplads hvor man kan bruge sit eget domane..

Og et godt/billigt sted at få sig et domane?

SkypeR - Out..

Det billigste webhotel jeg har set er hos cliche, 5 kr for 500 mb plads pr måned med php/asp, eller endnu billigere, dog uden php/asp 1 kr for 100 mb!, http://www.clichehosting.com/dk/default.asp
Hvis du også køber et .dk domæne koster det 50 for det pr år

Jeg har dog hørt om nogle dårlige ting ved dem, men det er det billigste jeg har set, (ever)

Hilsen
Jan S.

[Redigeret d. 18/10-05 22:10:45 af Jan S.]

En af mine venner, og nogle her fra udv har haft problemer med cliche. Surftown tager 9kr. for 500mb. EN af mine venner har det og siger at der ikke har været nogle problemer. www.unoeuro.dk er også blevet nævnt som en god host et par gange herinde.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Hej!
For guds skyld: Vælg ikke et webhotel på grund af prisen.

Jeg har hørt flere eksempler hvor folk har valgt et mindrekendt (men billigere webhotel)... Det viser sig et stykke efter dog bare at tiden serveren er oppe ikke er særlig høj, og der sommetider er trafikproblemmer...

Min erfaring er at: Jo mindre firmaerne er, jo mindre er serverens oppetid...

Vælg dit webhotel ved at høre positive ting om webhotellet, og firmaet populæritet. Først derefter bør du kigge på webhotellets priser...

Jeg har i længere tid brugt b-one... Det er altså et udmærket webhotel. Det vil jeg anbefagle selv om det er ca. 40 kr dyrere om året end nogle af de billigste! Og så vil jeg også sige at et domæne+webhotel er noget der INTET koster... Så syns ikke man behøver tøve!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

Jeg vil vove at påstå at hos b-one kommer det meget an på hvilken server du får tildelt. Jeg har flere hostingaftaler med dem og nogle af dem kører med et rimeligt tempo og jeg har aldrig oplevet nedetid, mens hastigheden på andre farer op og ned og de er ofte helt nede, der er meget stor forskel.

t