mIRC: wide gline

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej

Jeg har et problem lige pludselig siger min mIRC dette til mig:
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber i kan hjælpe

-------------------------------------
Jacob Funch
www.itechnic.dk

14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ved ikke om det nytter noget, men hvis du har dynamisk IP kan du vel slukke og tænde for dit modem indtil du tilfældigvis får en ny IP? :)

Hvis du ikke kan få fat på en BNC, kan du evt. prøve et program der kan forwarde gennem en proxy.
Eksempelvis JAP, http://anon.inf.tu-dresden.de/win/download.html eller Steganos www.steganos.de
Jeg ved ikke lige om det kun er www og mail eller om det er alle overførsler... du kan jo prøve.

Har selv haft et "wide gline" problem i lang tid. Det er nok snart 2 år siden at jeg fik den først, og den er ikke gået væk endnu - gør den nok heller ikke foreløbig.
Jeg købte en BNC server, og nu er jeg glad og tilfreds. Hvis du ikke kan få lokket en BNC ud af en ven, så køb en :) så dyre er de altså heller ikke. ~50 kr om året.

GL med det..

The only ones left standing are the ones not demanding.

Google fandt noget lign. i denne tråd:
http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/29748/
Håber det kan hjælpe.

Det hjalp ikke:\
Har allerede prøvet at maile til den der mail, og får samme dumme svar hver gang. De kan overhovedet ikke hjælpe, men hva så? Andre forslag?

Jacob Funch
www.itechnic.dk

TJa, der står noget med at de har banned en hel række ip'er i svar #1 på dailyrush, og tror nok der står noget med at du muligvis kan få fat i en proxy eller en BNC

Jeg fatter ikke hvad jeg kan gøre. Hvis du / i kan uddybe det ville jeg sætte pris på. Eller en anden mulighed til hvordan jeg får det til at virke...

Jacob Funch
www.itechnic.dk

Nu har jeg downloadet JAP er det nok bare at installere eller skal der nogle options til før det virker? Lige nu efter kun at have installeret gør den det samme..

Hvis jeg har / kender en der har en server kan det så hjælpe?

Jacob Funch
www.itechnic.dk

Tjaaa... Jeg tror du skal fyre det der Forwarding til. http://anon.inf.tu-dresden.de/help/jap_help/forwarding_server_en.html

Jeg kender ikke selv til JAP (Læste bare om det i et computerblad), så jeg ved ikke rigtig om det vil fungere.

Det virker ikke:\
Er der så virkelig overhovedet ikke andet jeg kan gøre?!?
Det kan bare ikke passe.. Kan jeg så aldrig komme på mIRC med denne ip?

Jacob Funch
www.itechnic.dk

lang tid siden jeg har brugt mirc, men er k-line ikke et ban på en bestemt server, og g-line et ban på alle servere på samme net (undernet, quakenet etc)

Derfor skal du som nævnt have ændret din ip, det vil ikke hjælpe at benytte en anden server på samme net..

Uheldigvis er der mange der benytter sig af proxy servere etc, og de fleste servere har allerede disse på deres banning liste - Og det kan derfor være en lidt kompliceret opgave.. I sær svær at troubleshoote uden at sidde ved pc'en..

Men hvis du har som nævnt dynamisk ip, er det vel bare at blive ved med at forsøge at ændre denne ved at reparerer din lan-forbindelse..

alternativt kan du gå på siden fra endten din egen web-chat, eller finde en der benytter den ønskede server...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

<< < 12 > >>
t