PHP.net på dansk

Tags:    diverse

Dette er nok et spørgsmål til alle nybegynder, indenfor PHP sproget, sys i det vil være et godt hvis PHP.NET blev lavet på dansk, altså så du kan læse om PHP sporget på dansk istedet for på engelsk, selvfølgelig til en rimelig pris. nemlig 50 kr. pr. bruger, og så adgang til alt i et halvt år og for et helt år 85 kr.

Vil meget kan have seriøse svar, da jeg har tænkt mig at gøre det

-veile-
www.pointsoft.frac.dk

Dette er nok et spørgsmål til alle nybegynder, indenfor PHP sproget, sys i det vil være et godt hvis PHP.NET blev lavet på dansk, altså så du kan læse om PHP sporget på dansk istedet for på engelsk, selvfølgelig til en rimelig pris. nemlig 50 kr. pr. bruger, og så adgang til alt i et halvt år og for et helt år 85 kr.

Vil meget kan have seriøse svar, da jeg har tænkt mig at gøre det

-veile-
www.pointsoft.frac.dk

De mest brugte sider på php.net er allerede oversat til dansk.

Mvh. Emilbp

Ikk selve teksten, den står stadig på engelsk og vil nok altid gøre det på php.net's hjemmeside

-veile-
www.pointsoft.frac.dk

Nu kommer det ikke så meget spørgsmålet ved.
Men har du tilladelse til det? ikke så meget det at oversætte siden(som ikke burde være et problem), men det at tage penge for det?

Det vil ikke blive oversat direkte fra siden, små ændringer vil forekomme of derfor må jeg GØRE hvad jeg vil med det?!

-veile-
www.pointsoft.frac.dk

Det vil ikke blive oversat direkte fra siden, små ændringer vil forekomme of derfor må jeg GØRE hvad jeg vil med det?!

-veile-
www.pointsoft.frac.dk

Nu er det jo et vidt begreb med hensyn til "små ændringer".
Umiddelbart er det ikke tilladt.
Under alle omstændigheder gør du klogt i at skrive en mail til dem, inden!.

Jae... Tror jeg at jeg vil, men hvis jeg oversætter det til mit eget bryder jeg ikk copyright loven

-veile-
www.pointsoft.frac.dk

Hvis du oversætter tekst fra php.net og tager penge for det er vil det om ikke være ulovligt, så være stærkt moralsk forkasteligt. Desuden er der er jo en udemærket effort igang med at oversætte manualen til dansk, som vel nok er det mest væsentlige. Hvorfor ikke hjælpe til med det?

http://www.php.net/manual/da/

M.V.H.
Loke Dupont aka colde

Hvis PHP.net følger den sædvanlige OSS hippie-mentalitet, så må du oversætte og tage hvad du vil for det, blot du husker at nævne for andre, at de må gøre det samme med dit.
Hurraaa!

-
Mvh.
Christian Schultz Knudsen

t