Problemer med Compiler, Hjælp gerne

Tags:    c++

Hey Udviklere, Har et hurtigt lille problem med at når jeg kompilere Mit c++ er det fint nok, men når jeg vil køre det, Så kommer der bare en lille Dos-lignende boks, i et split-sekund.. eller sådan noget.. Og derefter lukker.. Man når knaå nok at se den, Hvad kan det skyldes ?

//Lazy

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den 18-07-04 19:51 skrev Lazy følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Hey Udviklere, Har et hurtigt lille problem med at når jeg kompilere Mit c++ er det fint nok, men når jeg vil køre det, Så kommer der bare en lille Dos-lignende boks, i et split-sekund.. eller sådan noget.. Og derefter lukker.. Man når knaå nok at se den, Hvad kan det skyldes ?

//Lazy
-----------------------------------------------------------------------------
skriv:

system("PAUSE");

i din kode lige før return 0 så stopper programmet

Mvh.
Kasper Nielsen

Hvis du mener den besked der kommer når du skriver system("pause"); er for kedelig, kan du også skrive f.eks. system("pause Nu skal du trykke, ellers kommer Frode Munksgaard efter dig"); eller lign.

Du kan også undgå dette helt ved at starte dit program fra kommandoprompten.

I er mine helte =).. Mange tak, Skal nok rigtig dejligt.. Nu er i mine udkårne, Så det er jo fint altsammen nu, Den først fik 75 fordi han var hurtigst, Mest konkret, nr 2 fik 25 fordi at han udnævnte vores egen lille Fede Trold som Pause-klovn, Hvis i er nogle UP-Hungrende ting kan i altid klage til mig over den rigtig uretfærdigt fordeling..
//Lazy

t