Nej naturligvis ikke. Jeg skriver bare alle mine bekymringer, dels i håb om at der kommer tilbagemeldinger her, dels for at få tænkt dette igennem.
Som det ser ud lige nu har jeg kigget på tre løsninger:
1. Pil.dk. Jeg kan ikke helt gennemskue deres priser. Er de 200,- (Registrering af .dk domæner (inkl. første års afgift)) uden tillæg?
I så fald vi det jo cirka komme til at koste (pr. måned):
200/12 = 17,- (webhotel)
300 (betalingsgateway)
I alt: 317,-
Hertil kommer så osCommerce med forskellige moduler, som jeg bliver nødt til at tilføje. Det er f.eks. Edbpriser, RMA system, Faktura system, mailing liste (?) og så virker det ikke optimalt med de forskellige gebyrer. (jeg ser dog på openforum, at det er ved at udvikle et modul - måske).
2. Dandomain:
Pr. måned: 1000,-
Her følger hotel, betalingsgateway, mailingliste, fakturasystem mm. med senere mulighed for tilknytning til Edbpriser.
3. Dette modificerede osCommerce system:
http://www.bgsys.dk/lux/Der koster knap 450,- om måneden med betalingsgateway og hosting, dog tvivler jeg på kvaliteten af det hele.
Der medfølger dog gebyrsystem, mailingliste, RMA system mm. og med senere mulighed for tilknytning til Edbpriser.
Jeg er ret usikker på nummer 1 og 3. Jeg ved ikke om jeg kan få nummer 1 til at køre optimalt og jeg ved ikke om jeg tør prøve nummer 3.
Nummer 2 er jo forholdsvis sikker også idet jeg nu ved at flere andre af mine kommende konkurrenter bruger det. Men desværre også den dyreste løsning.
Jeg forventer ikke at I tager valget for mig, forstå mig ret. Det er bare hvad der kører gennem mit hoved og som mange nok ved kan man let stirre sig blind, hvis man ikke modtager input udefra.
Alle kommentarer, andre forslag osv. er mere en velkomne.
Og mange tak for hjælpen til alle indtil videre. Det har virkelig hjulpet mig godt på vej :-)