Counter-strike er sat til forkert video format

Tags:    diverse

Har kommet til at sætte counter-strike source til wide-screen... Min skærm kan ikke vise den format og viser sort skærm... Vær gang jeg nu starter counter-strike starter den i wide-screen (dvs. jeg ikke kan se noget)

Hjælp mig lige :D

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at tilføj
width=1024
og
height = 768
til din cfg. ... eller hvad opløsning du nu ønsker.

Ellers må du kunne lave en genvej hvor du angiver -width 1024 height 768

Kan overhovede ikke ændre noget... Får jo sort skærm og skærmens iformation: du kan ikke få vist denne opløstning!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Bare slet din config.cfg

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Ligger vist ikke i config.cfg! Hvilken anden fil kan det ligge i?

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Ligger vist ikke i config.cfg! Hvilken anden fil kan det ligge i?

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Nej det ser ikke sådan ud, men du skulle kunne definere opløsningen ved manuelt at tilføje width=x og height=y i din config.
Ellers så slet den som der er forslået. Og i så fald tag backup hvis du vil gemme diverse andre indstillinger.
Og har du overhovedet prøvet det med genvejen? :) ... ligesom når man skulle have console på i gamle dage.

Valgte ikke opløstning men satte den med en fejl til wight-screen...

har prøvet at slette config.php
hvad er det med genvej

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

*DISCLAIMER*
Hvis denne metode følges og der laves fejl tager jeg mig ikke at konsekvenserne! Denne metode er tilbudt *AS IS* dvs der er ingen garanti eller lignende!
*DISCLAIMER*

Tryk Start->Kør. Skriv "regedit"(Uden gåseøjn). Naviger nu hen til nøglen HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Value\\Source\\cstrike\\Settings. Find her de to "egenskaber" ved navn ScreenHeight og ScreenWidth. Højre klik på ScreenHeight og vælg Rediger. Sæt hak i "Decimal" under "Talsystemer". Skriv nu 600 i feltet "Værdidata". Tryk OK. Højreklik på ScreenWidth og vælg Rediger. Sæt hak i "Decimal" under "Talsystemer". Skriv nu 800 i feltet "Værdidata". Tryk OK. Luk "Registreringseditor" og start Counter-Strike: Source. Counter-Strike vil nu starte i lav opløsning, og denne kan så tilpasses.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Wow tak the freak...
Accepter lige UP :D

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

t