nedclocking

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej.
Min CPU får det sommetider ret varmt, også selv om jeg har en vandkøler på 6,5 liter siden af min pc! (er også lidt underligt :D)

Derfor tænkte jeg om man enlig ikke kan ned-clocke cpu'en, så den ikke arbejder så hurtigt, og derfor ikke varme så meget :S

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

15 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvilket vandkøler sæt har du ?

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Det er en zalman.

Du kan se den her:

http://www.zalman.co.kr/

Gå under coolingsystem i menuen til venstre...

Systemmet hedder: RESERATOR 1 Plus

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Hmm... Nu skulle "Reseratoren" godt nok ikke være den der køler aller bedst, men det burde stadig være nok.
Men kunne det ikke tænkes at FSB'en kører for højt som default, og CPU'en bliver derfor alt for varm?
Mht. under/overclocking software, kan jeg nu stadig ikke se nogen nemmere løsning at regulere indstillingerne via BIOS.

Hmm... Nu skulle "Reseratoren" godt nok ikke være den der køler aller bedst, men det burde stadig være nok.
Men kunne det ikke tænkes at FSB'en kører for højt som default, og CPU'en bliver derfor alt for varm?
Mht. under/overclocking software, kan jeg nu stadig ikke se nogen nemmere løsning at regulere indstillingerne via BIOS.

Jeg har rodet lidt med min bios. Har sat en Q-Fan system til som sætter fuld graft på (den indbyggede) blæser.

Udover det har jeg opdateret min bios...
Kan denne opdatering hjælpe med at undgå for meget varme? Min pc er lige nu ikke så varm... Men tiden må vise om det hjalp...

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Opdateringen af bios har hjulpet!!! Nu bliver den max. 59 grader.

Og det er jo okay!...

Accepter up

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

[Redigeret d. 05/08-05 11:09:49 af Shafh]

<< < 12 > >>
t