2 domæner 1 server...

Tags:    diverse

Jeg står med et mindre prob.
Jeg har 1 webhotel med domæne til, jeg har så et andet domæne jeg gerne vil have linker til mit første webhotel men på en måde så den ikke ændre hvad der står i adresselinien. altså det skal forblive til navnet...

HÅber i forstår.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
Msn: K_r0y@hotmail.com
-- Problemer er til for at blive løst :) --

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jan S. : Nu er at sætte en frame på jo ikke lige den mest geniale løsning for at sige det mildt ;)

Du siger du har et webhotel, så spørg din udbyder om det er noget de gider at gøre, og hvad det vil koste at have to domæner til samme side.

Jeg står med et mindre prob.
Jeg har 1 webhotel med domæne til, jeg har så et andet domæne jeg gerne vil have linker til mit første webhotel men på en måde så den ikke ændre hvad der står i adresselinien. altså det skal forblive til navnet...

HÅber i forstår.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)

Det er det samme som dot.tk laver, du sætter simpelt hen bare en frame på og sætte din først side ind i den ene!
Så står der hele tiden den anden adresse, her er et eks. på index.html på dit andet site:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hilsen
Jan S.

[Redigeret d. 26/07-05 17:22:24 af Jan S.]

Hvis du har købt et webhotel og så køber et ekstra domæne vil det da automatisk høre til dit webhotel. Hvis du altså har købt det der hvor du købte det andet.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

[Redigeret d. 26/07-05 16:59:56 af Jonas (Decko)]

Jan S. : Nu er at sætte en frame på jo ikke lige den mest geniale løsning for at sige det mildt ;)

Du siger du har et webhotel, så spørg din udbyder om det er noget de gider at gøre, og hvad det vil koste at have to domæner til samme side.

Well snakkede med min udbyder han sagde at det gjorde de ikke..
Well os lige meget så.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)

t