Praktik hjælp

Tags:    diverse

Hej, jeg er en dreng på 15 år som i uge 38+39 skal i erhvervspraktik. Jeg er lidt i tvivl om hvilke virksomheder jeg skal ansøge om en praktikplads og vil derfor høre om nogle her skulle have nogle erfaringer eller nogle gode ideer til hvilke virksomheder jeg skulle ansøge hos.

Jeg kunne godt tænke mig at komme i praktik i en virksomhed som laver noget programmering, men ville også være åben for andre virksomheder der arbejder med computere. Grunden til dette valg er at jeg har arbejdet med programmering i nu tre år (har været tidligere bruger her, men glemt brugernavn, mail og password) og ville gerne se hvordan ting foregår i en virksomhed.

Jeg bor i nærheden af København. I behøver ikke gøre mig opmærksom på den næsten identiske tråd på eksperten.dk, da jeg selv har oprettet den, men næsten ingen respons fik og derfor ville prøve her.

MVH Rasmus

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Her står vist det hele :)

http://www.praktikguide.dk/

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Hej Rasmus

Du SKAL være ret sikker på at den virksomhed du vælger har noget arbejde til dig!! Har oplevet et par gange, at mine venner sad i en uge på et kontor og lavede ikke en skid.. Derfor lige meget hvad du vælger, tjek dem ud.

Det var sådan set den eneste hjælp jeg havde:)

-------------------------------------
Jacob Funch
www.itechnic.dk

Tak for hjælpen, håber stadig på flere svar, så venter lidt med at dele point ud.

t