ARG - Geninstallering af windows - ET MARERIDT!

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej udviklere

Jeg vil geninstallere mit windows og da jeg prøvede på dette for et par måneder siden skete følgende:

Den bootede fra cd'drevet hvorefter beskeden:

initialiserer og konfigurerer hardware osv osv (den sorte skærm med den enkelte hvide tekstede linie)

Derefter burde følge en blå skærm hvor den kopierer kerne filerne over. Men dette kommer aldrig, min skærm går sort, eller det vil sige ikke sluk sort, men bare sort.

Jeg tænkte jeg ville prøve at fjerne det eneste nye hardware som jeg havde fået siden sidste install, mit lydkort. Prøvede dette, og det virkede stadig ikke. Og det skal siges at jeg havde installeret med denne cd før.

Tænkte jeg ville vente lidt og se om jeg ikke kunne låne en windows cd af nogen og se om det på nogen måde virkede :S Men ak nej, nu sidder jeg igen med den sorte skærm og kan ikke på nogen måde komme videre..

Er der nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre? Hjælp ønskes, selv den mindste kommentar hjælper

Mvh
Lasse

11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Men det er da mærkeligt at den så har virker fint nok førhen?
Eller har den det egentlig? Kørte den meget ustabilt og sådan?

Nej, lige netop denne computer må jeg selv tage hatten af for, den har kørt upåklageligt. Det eneste er at den nu bliver varm og at jeg ikke kan geninstallere den. Det er ikke engang pga problemer jeg vil reinstall, synes bare den trænger til det da det er 1½ år siden sidst, og den er noget så rodet lige nu.

Men selve systemet kører helt fint. Hehe det vilde er at jeg har læst et sted at transistorerne skulle smelte ved 120 grader, så var tæt nok synes jeg.

<< < 12 > >>
t