Serverhosting??

Tags:    diverse

Jeg skal have min server placeret i en servercamp/serverhosting og vil gerne finde et sted til ca 500 kr, men mange steder er der trafik på f.eks 5 gb, men hvordan måler jeg trafikken på min nuværende server, og hvad regnes der med når de siger trafik??

Er der nogen som kan anbefale en serverhost/servercamp og helst i Midt/Østjylland, og helst til ca 500 kr??

Mvh. Bumsen Bums

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
...men hvordan måler jeg trafikken på min nuværende server, og hvad regnes der med når de siger trafik??

Hvilket OS bruger du ? AFAIK er det nemlig forskellige programmer du skal bruge på Windows i forhold til f.eks. Linux, medmindre det er i routere level der måles.

Når de siger trafik så mener de hvor mange GB som du kan sende og modtage på så og så lang tid.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

[Redigeret d. 03/07-05 15:12:53 af The-Freak]

...men hvordan måler jeg trafikken på min nuværende server, og hvad regnes der med når de siger trafik??

Hvilket OS bruger du ? AFAIK er det nemlig forskellige programmer du skal bruge på Windows i forhold til f.eks. Linux, medmindre det er i routere level der måles.

Når de siger trafik så mener de hvor mange GB som du kan sende og modtage på så og så lang tid.

MH.

The-Freak

[Redigeret d. 03/07-05 15:12:53 af The-Freak]

Jeg bruger Linux Mandrake 10.1
Apache
Mysql
Postfix
Firewall

Mvh
Bumsen Bums

Så burde en iptables regel faktisk kunne klare det. Jeg kigger lige rundt på nettet efter noget.

MH.

The-Freak

Fandt lige noget her:
http://wigen.net/projects/phpbandwidth/

MH.

The-Freak

Hej

Hvis din server bare er til personlig brug så burde der ikke være nogen problemer med de 5 gb.

Jeg kan personligt anbefale standin.it som det firma jeg arbejder for hoster igennem. Prøv at kontakte Kristian Lock derfra på:
Telefon: (+45) 70 20 28 84

Fortæl ham evt. at du har snakket med Loke fra Worlddect3.

Mener ikke vi giver meget mere end det for at have en server stående med 10 gb trafik, hvilket vi endnu ikke har brugt op.

Standin.it ligger i hobro og serverhostingen ligger i århus.

M.V.H.
Loke Dupont aka colde

Hej

Hvis der ikke er nogen som vil ha points, tager jeg dem selv.

t