PAS PÅ udvikleren.dk

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
De videre giver Email fra jeres profil til andre.

Hvordan jeg ved det?
Den mail adr. jeg har i mit profil bliver kun brugt her.

f.eks. (citat fra 1 af 37 mails) SPAM SPAM SPAM
Jeg har set din profil på udvikleren.dk, og skriver til dig i den tro at du kender til web-baseret programmering og/eller
design.
Vi er et firma som benytter freelance udviklere på kontrakt-basis, altså en opgave af gangen, til et fast beløb. Vi har i
øjeblikket meget travlt pga. mange opgaver/kunder og søger derfor nye freelance udviklere
.....
.......

Med venlig hilsen

Frederik

Frederik Nielsen
SMP Webdesign
Kannikegade 9, 1.
DK-8500 Grenaa

Phone: (+45) 8632 3286
Fax: (+45) 8632 3281
Email: personale@smp-webdesign.dk
Web: www.smp-webdesign.dk

28 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Må være løgn.'
Har selv haft kontakt med smp-design.dk ang. job.
Snakkede med dem et sykke tid omkring det men endte med ikke at blive til noget... Men altså på grund af manglende affaring siger de, det er jo også fair nok. siden har jeg ikke hørt fra dem...
Så vil mene der enten er sket en fejl eller det er løgn.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
Msn: K_r0y@hotmail.com
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Det er rigtigt at folk har fået mails om job(der har flere gange den seneste uge kommet folk til IRC kanalen og spørge om hvad det var). Men at det har noget med udvikleren at gøre, er pure løgn. Prøv at søg efter det firma på google. Man vil hurtigt se at de også søger efter folk på newz.dk, og andre steder(de er faktisk under Jobs sektionen her på udv.dk også)
Jeg synes at Kasper burde, lige så snart han kan, ringe til dette firma, og finde ud af hvorfor at folk åbenbart bliver spammet med dem(jeg tror nu ikke særligt meget på at folk ligefrem får 10+ mails)

Kasper skal da ikke ringe til firmaet. Hvad har firmaet gjort forkert? Jeg vil kraftig henvise til stykket hvor udvikleren.dk gør opmærksom på at man bruger ens profil som en skags CV citat "For at vise andre Udviklere, samt eventuelle arbejdsgivere der leder efter udviklere til ansættelse, bør du tilføje ting du har lavet som referencer, samt angive hvilke teknologier du har kendskab til og en rating fra 1-5 der viser hvor godt du behersker den pågældende teknologi. Folk der kigger i din profil vil så kunne se hvad du har lavet og hvad du kan finde ud af, og vurdere dig ud fra det."

Så at han er blevet spammet er synd for ham, men det er ham selv som skal ringe og klage!! Kasper er ikke på nogen måde ansvarlig i mine øjne.

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Jeg vil ikke mene at han skulle det, hvis at dette med 10+ emails, er løgn(hvilket jeg kraftigt tror det er). Men hvis det faktisk er rigtigt, så burde en mand stå frem for hele udvikleren, og stoppe dette. Det er fint at han sender én email til folk, men hvis der er snak om spam, så skal det stoppes.

Det er min mening

Lige en kort melding herfra. Jeg tager på ferie i dag, og vil ikke have regelmæssig adgang til Internettet i den næste uges tid - så ved I hvorfor jeg evt. ikke reagerer så hurtigt. Efter opfordring fra Bertel vil næste version af sitet give mulighed for at få skjult sin e-mail adresse, så ingen kan se den. Hvis det er et stort krav fra flere, vil jeg ændre den nuværende version af sitet, så ingen kan se udviklernes adresser, indtil vi er klar med næste version.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Efter at have læst tråden på kandu.dk, er e-mail adresser på jeres profiler nu skjult. Jeg synes at det er et klart skridt tilbage for et site som Udvikleren.dk, specielt fordi jeg har hørt om flere der er blevet kontaktet af SERIØSE firmaer og fået tilbudt et job på den måde, men Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke gider at have den slags siddende på mig (eller på sitet, for den sags skyld). Som sagt vil jeg kode en mulighed ind i det nye site, så I kan få vist jeres e-mail adresser hvis I ønsker det.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Det er sådan noget der er ærgeligt og ødelægger det for andre. Men det er der jo ik noget at gøre ved. Havde nu heller aldrig troet at en sådan påståelse skulle lande her på udv.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Efter at have læst tråden på kandu.dk, er e-mail adresser på jeres profiler nu skjult. Jeg synes at det er et klart skridt tilbage for et site som Udvikleren.dk, specielt fordi jeg har hørt om flere der er blevet kontaktet af SERIØSE firmaer og fået tilbudt et job på den måde, men Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke gider at have den slags siddende på mig (eller på sitet, for den sags skyld). Som sagt vil jeg kode en mulighed ind i det nye site, så I kan få vist jeres e-mail adresser hvis I ønsker det.

Jeg synes det er et dårligt tiltag forårsaget af en kværulant, som ingen seriøse brugere af dette site er enig med.

Jeg synes det er et dårligt tiltag forårsaget af en kværulant, som ingen seriøse brugere af dette site er enig med.

Fuldstændig enig. Det ødelægger lidt noget af hovedkonceptet på udvikleren.dk...

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------

Jeg har set din profil på udvikleren.dk, og skriver til dig i den tro at du kender til web-baseret programmering og/eller
design.

Det er efterhånden noget tid siden, men jeg har også modtaget post fra et firma der søgte designere, og jeg blev noget overrasket, idet jeg ikke synes jeg har "prof." evner indenfor web-design og css i det det hele taget, men kun leger med det til mit eget behov.

Hilsen Frank

Det behøver da ikke være udvikleren.dks skyld at du har modtaget de mails. Enhver ville fx. kunne gå ind på din profil og se din email, og så lave et script der sendte dig de 37 mails med en løkke eller noget i den stil. Det har jeg før gjort med mine venner :D (de tog det pænt)

<< < 123 > >>
t