PAS PÅ udvikleren.dk

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
De videre giver Email fra jeres profil til andre.

Hvordan jeg ved det?
Den mail adr. jeg har i mit profil bliver kun brugt her.

f.eks. (citat fra 1 af 37 mails) SPAM SPAM SPAM
Jeg har set din profil på udvikleren.dk, og skriver til dig i den tro at du kender til web-baseret programmering og/eller
design.
Vi er et firma som benytter freelance udviklere på kontrakt-basis, altså en opgave af gangen, til et fast beløb. Vi har i
øjeblikket meget travlt pga. mange opgaver/kunder og søger derfor nye freelance udviklere
.....
.......

Med venlig hilsen

Frederik

Frederik Nielsen
SMP Webdesign
Kannikegade 9, 1.
DK-8500 Grenaa

Phone: (+45) 8632 3286
Fax: (+45) 8632 3281
Email: personale@smp-webdesign.dk
Web: www.smp-webdesign.dk

28 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej alle,

>De videre giver Email fra jeres profil til andre.

Det gør vi i ALLERHØJESTE grad ikke nej! Vi har aldrig gjort det, og vi vil aldrig gøre det. Din e-mail adresse bliver vist på din profil, men kun for folk der er logget ind, for at undgå spambots. Jeg forstår ikke hvorfor du antager at vi har givet/solgt din e-mail adresse, fordi et firma kontakter dig med et job tilbud?

Hvis de virkelig har sendt dig 37 mails, er det nok det mest useriøse firma jeg i mit liv har hørt om (med mindre det er en fejl, selvom det i så fald stadig er skidt!). Du er i øvrigt ikke den eneste der har snakket om at være blevet kontaktet af dem, og jeg synes det er lidt mystisk, så hvis nogen skulle få lyst til at søge dette job, vil jeg opfordre til lidt sund skepsis - man ved aldrig.

Men nej, vi hverken giver eller sælger eller låner eller lejer jeres e-mail adresser ud! Det troede jeg vitterligt aldrig at Udvikleren.dk skulle blive beskyldt for.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hvis i overvejer at tage arbejde for dem - Lad være...
Jeg har prøvet det, og det er nok det mest useriøse firma der findes, og deres krav i forhold til lønnen er umulige at opretholde!..

Så jeg vil råde alle til at holde sig fra dem :)

- Mads

Jeg har aldrig modtaget spam hvor folk hade fået min email fra udv.dk.......
Kun fra andre mærkelige sider fordi jeg har været dum nok til at gi min email ud til mærkelige popup ting.... Men det har aldrig haft noget udv at gøre....

Og vis det er sådan et probelm så lav en lille funktion så brugeren kan gemme sin mail vis han ikke vil ha den vist :D

og ja de der SMP Webdesign er vist noget skidt..

--------------------------------------------------------------------------
//*Dette indlæg er ikk skrevet af mig. Det har skrevet sig selv*\\\Tror jeg nok :)

De har også kontaktet mig!!!!! Det er simpelthen noget skidt: Udvikleren og Kasper og SMTP Web er igang med en komplet underminering af hele "salg-af-hjemmesider" industrien!

Okay tilbage til virkeligheden: Det er nok det latterligste indlæg jeg nogensinde har set :P
Det lyder nærmest som en eller anden "forum flamer" der sidder et eller andet sted i Danmark og morer sig over at drille Udviklerens skaber og brugere?

Nå men for ikke at bruge for meget tid på dette latterlige indlæg er det nemmere at sige jeg deler Martins mening :) end at skulle til at skrive det hele påny.

BTW: Glæder mig til at se den "nye" udvikleren som det lyder til du er godt igang med Kasper? :)

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------

[Redigeret d. 02/07-05 00:01:30 af Rune Jensen (RoZ)]

Må være løgn.'
Har selv haft kontakt med smp-design.dk ang. job.
Snakkede med dem et sykke tid omkring det men endte med ikke at blive til noget... Men altså på grund af manglende affaring siger de, det er jo også fair nok. siden har jeg ikke hørt fra dem...
Så vil mene der enten er sket en fejl eller det er løgn.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
Msn: K_r0y@hotmail.com
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Jeg støtter ideen om at man skal have mulighed for at have skjult email adresse.

Se iøvrigt:
http://www.kandu.dk/dk/spg/69898

Jeg støtter ideen om at man skal have mulighed for at have skjult email adresse.

Se iøvrigt:
http://www.kandu.dk/dk/spg/69898

<a href=''>.</a>

Må være løgn.'
Snakkede med dem et sykke tid omkring det men endte med ikke at blive til noget... Men altså på grund af manglende affaring siger de, det er jo også fair nok. siden har jeg ikke hørt fra dem...

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)

Det er rigtigt at folk har fået mails om job(der har flere gange den seneste uge kommet folk til IRC kanalen og spørge om hvad det var). Men at det har noget med udvikleren at gøre, er pure løgn. Prøv at søg efter det firma på google. Man vil hurtigt se at de også søger efter folk på newz.dk, og andre steder(de er faktisk under Jobs sektionen her på udv.dk også)
Jeg synes at Kasper burde, lige så snart han kan, ringe til dette firma, og finde ud af hvorfor at folk åbenbart bliver spammet med dem(jeg tror nu ikke særligt meget på at folk ligefrem får 10+ mails)

[Redigeret d. 02/07-05 00:43:03 af Mads]

HVad?

har han nu igså lagt den på kandu?

Må være løgn.'

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)

Det er rigtigt at folk har fået mails om job(der har flere gange den seneste uge kommet folk til IRC kanalen og spørge om hvad det var). Men at det har noget med udvikleren at gøre, er pure løgn. Prøv at søg efter det firma på google. Man vil hurtigt se at de også søger efter folk på newz.dk, og andre steder(de er faktisk under Jobs sektionen her på udv.dk også)
Jeg synes at Kasper burde, lige så snart han kan, ringe til dette firma, og finde ud af hvorfor at folk åbenbart bliver spammet med dem(jeg tror nu ikke særligt meget på at folk ligefrem får 10+ mails)

Kasper skal da ikke ringe til firmaet. Hvad har firmaet gjort forkert? Jeg vil kraftig henvise til stykket hvor udvikleren.dk gør opmærksom på at man bruger ens profil som en skags CV citat "For at vise andre Udviklere, samt eventuelle arbejdsgivere der leder efter udviklere til ansættelse, bør du tilføje ting du har lavet som referencer, samt angive hvilke teknologier du har kendskab til og en rating fra 1-5 der viser hvor godt du behersker den pågældende teknologi. Folk der kigger i din profil vil så kunne se hvad du har lavet og hvad du kan finde ud af, og vurdere dig ud fra det."

Så at han er blevet spammet er synd for ham, men det er ham selv som skal ringe og klage!! Kasper er ikke på nogen måde ansvarlig i mine øjne.

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

<< < 123 > >>
t