PAS PÅ udvikleren.dk

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
De videre giver Email fra jeres profil til andre.

Hvordan jeg ved det?
Den mail adr. jeg har i mit profil bliver kun brugt her.

f.eks. (citat fra 1 af 37 mails) SPAM SPAM SPAM
Jeg har set din profil på udvikleren.dk, og skriver til dig i den tro at du kender til web-baseret programmering og/eller
design.
Vi er et firma som benytter freelance udviklere på kontrakt-basis, altså en opgave af gangen, til et fast beløb. Vi har i
øjeblikket meget travlt pga. mange opgaver/kunder og søger derfor nye freelance udviklere
.....
.......

Med venlig hilsen

Frederik

Frederik Nielsen
SMP Webdesign
Kannikegade 9, 1.
DK-8500 Grenaa

Phone: (+45) 8632 3286
Fax: (+45) 8632 3281
Email: personale@smp-webdesign.dk
Web: www.smp-webdesign.dk

28 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kasper vi vil have en forklaring..!
Men det skal lige siges at JEG ikke har modtaget noget som helst. Hvor magne har etenlig det?

Det har jeg nu heller ikke...
Mon ikke der er tale om en misforståelse af brugen af kontakt-funktionerne her på udvikleren?

Ja pas nu på hva!... rolig nu. :)
Jeg har haft min gmail account siden engang i april, og så vidt jeg ved så er udvikleren.dk et af de eneste sites der repræsentere min mail, men aligevel har jeg ikke modtaget en eneste spam-mail endnu.

Flot intro i øvrigt (www.smp-webdesign.dk)

Kopi mail header
Fold kodeboks ind/udKode 

Det er ikke 'en misforståelse af brugen af kontakt-funktionerne her på udvikleren?'

Hej alle,

>De videre giver Email fra jeres profil til andre.

Det gør vi i ALLERHØJESTE grad ikke nej! Vi har aldrig gjort det, og vi vil aldrig gøre det. Din e-mail adresse bliver vist på din profil, men kun for folk der er logget ind, for at undgå spambots. Jeg forstår ikke hvorfor du antager at vi har givet/solgt din e-mail adresse, fordi et firma kontakter dig med et job tilbud?

Hvis de virkelig har sendt dig 37 mails, er det nok det mest useriøse firma jeg i mit liv har hørt om (med mindre det er en fejl, selvom det i så fald stadig er skidt!). Du er i øvrigt ikke den eneste der har snakket om at være blevet kontaktet af dem, og jeg synes det er lidt mystisk, så hvis nogen skulle få lyst til at søge dette job, vil jeg opfordre til lidt sund skepsis - man ved aldrig.

Men nej, vi hverken giver eller sælger eller låner eller lejer jeres e-mail adresser ud! Det troede jeg vitterligt aldrig at Udvikleren.dk skulle blive beskyldt for.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg vil gerne sætte min underskrift på at det er løgn.

Citat fra andet på nettet

Jeg finder den slags 'job-anonncer' usmagelige og er derfor glad for jeg ikke slår mine folder hos udvikleren.dk !!!

I WILL NEVER COMEBACK TO THIS SITE.

Citat fra andet på nettet

Jeg finder den slags 'job-anonncer' usmagelige og er derfor glad for jeg ikke slår mine folder hos udvikleren.dk !!!

I WILL NEVER COMEBACK TO THIS SITE.

1) Det staves "come back", to ord.
2) Hvis det er citat fra et andet sted på nettet (antager at det er hvad du mener), hvad så med at give også en reference til stedet?
3) Du er seriøst godt ramt oven i låget, fat nu at de kan *logge ind*, du ved, det der du gør via login formen til højre, og kigge i din profil og se din email. Altså, med deres øjne, dem der sidder på hver side af næsen. Derefter kan hjernen så behandle denne data, instruere hånden om at flytte musen, så markøreren på skærmen flytter så, hvorved de kan åbne f.eks. Outlook, eller anden klient, oprette en ny email, skrive (eller paste, ja det er skørt, men man ved jo aldrig) din email. Håååårh, det er smart!
4) Klaphat

- Brian Hjøllund

Sorry for spam

[Redigeret d. 01/07-05 22:43:34 af Martin Slot]

Sorry for spam

[Redigeret d. 01/07-05 22:43:57 af Martin Slot]

De videre giver Email fra jeres profil til andre.

Hvordan jeg ved det?
Den mail adr. jeg har i mit profil bliver kun brugt her.

f.eks. (citat fra 1 af 37 mails) SPAM SPAM SPAM
Jeg har set din profil på udvikleren.dk, og skriver til dig i den tro at du kender til web-baseret programmering og/eller
design.
Vi er et firma som benytter freelance udviklere på kontrakt-basis, altså en opgave af gangen, til et fast beløb. Vi har i
øjeblikket meget travlt pga. mange opgaver/kunder og søger derfor nye freelance udviklere
.....
.......

Med venlig hilsen

Frederik

Frederik Nielsen
SMP Webdesign
Kannikegade 9, 1.
DK-8500 Grenaa

Phone: (+45) 8632 3286
Fax: (+45) 8632 3281
Email: personale@smp-webdesign.dk
Web: www.smp-webdesign.dk

Jamen det er jo ikke godt at de spammer dig, men det jeg er mere interesseret i er at se den mail som de sendte tilbage med forklaringen på hvorfor de har sendt 37 mails til dig! Og datoen af mailen fremgår jo self. sådan at du har skrevet og spurgt dem/de har skrevet tilbage, før du smider omkring dig med dårlig omtale om udvikleren.dk. Det du gør er faktisk ulovligt!! Du underminerer og laver falske beskyldninger mod en anden.
Jeg tror ikke at Kasper på nogen tidspunkt har videregivet din mail og som det så smukt fremgår af udvikleren.dk så er vores profil også en slags CV som firmaer kan tilgå og evt. lave en request til den pågældende bruger om den vil lave noget freelance arbejde.
Den eneste fejl her er nok at de har sendt 37 mails og at du har postet indlæg på forums rundt omkring på nettet og stillet udvikleren.dk i dårligt lys (Som du gør i mine øjne).

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

[Redigeret d. 01/07-05 22:45:34 af Martin Slot]

<< < 123 > >>
t